maandag 20 mei 2024

Maandag fietsrit de Brand, Maximakanaal, en ontmoetingen

Gisteren nog naar de GKN kerk geweest, dominee R. Douma schreef in mijn boekje Markus 3:17" De roep over Jezus zou tot in de verre omtrek klinken", Gezien gezien en anderen.

Vanmorgen ging de wekker om 10:00 maar toen was ik al wakker. 

Ontbijt, berichten, en vertrek.

Vertrokken in zuidelijke richting, fietstunnel, daar kwam Pieter van Jeanette me tegemoet.  Klokkenlaan, Rompertsebaan, Zevenhontseweg, Bruistensingel, van Grobbendoncklaan, Lagelandstraat, Rijnstraat, Rivierenplein, Sumatrastraat, Maastrichtseweg, onder de A2 door, De Eenhoorn, Het Sterrebeeld, bij het Zuiderkruis, Orionpad, onder de A2 door, Zuiderboschpad, Hintham, A2 onderdoor, Graafsebaan, trap naar beneden, Mariannepad, bij Maximakanaal lang recht stuk, Empelsedijk, Sluis Empel even pauze, terug Empelsedijk, onder de A2 door, Wasweg, Lokeren, Eimeren, Maaspoortweg, Cartils, Oudoverstede, Oudaanstede en weer terug.

Bij het Mariannepad zag ik Rian van badminton en Yvon hier nooit eerder vertoont. 

Ik voel me verder goed, blij dat het gelukt is.

Statistieken;
18,85 Km afgelegd.
1:56:59 Opnametijd. 
13,32 Km/u gem snelheid bij beweging.
22,31 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1jpVJuB-Rms_Bj7hh9H-_I9_shrCdr0A&usp=sharing


Fietsrit van deze maandag


Gisteren GKN kerkzaaltje 


Klokkenlaan De Bokkelaren


Klokkenlaan 


Brug omgeving Bruistensingel / Station Oost


Bloem horeaca voorheen Dennenhof


De Aa


Rivierenplein


Maastrichtseweg, Harkema mijn verzekeringen 


Silo's


Omgeving de Brand stuw


De Brand


Pand


Hier mag je er niet door, ik zag er toch wandelaars vandaan komen


Onder de A2 door


Hoogspanningsmast fietspaden er doorheen


Blij dat deze trap er is


Mariannepad Maximakanaal brug


Containerschip


Sluis Empel 


Sluis Empel


Tafel, pauze stroopwafels, water en bril


Sluis Empel 


Steigers met gras


Empelsedijk


Wiel? 


Afscheiding schapen 


De tempel van Empel


Bankje kon je niet bij komen hek voor schapen er voor


JOP (Jeugd Opvang Plek) Wasweg


Voetbalvelden daarachter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.