woensdag 29 mei 2024

Woensdag Toevlucht kerk, Paraplu, JBZ ziekenhuis en boodschappen

Vanmorgen ging de wekker om 9:00 ontbijt, berichten en iets later dan gepland op de fiets gestapt.

Vertrokken in westelijke richting, van Zwietenpark, Maasoeverpad, zig zag weg, Graaf van Solmsweg, Ruwekampweg, Kruiskampsingel, Evertsenstraat 35 Toevlucht kerk.

Ik zag daar; Roy met gitaar, Joan, Joey, Hans, Esther, andere Gerard en Joyce met dwarsfluit.

Het was een interessante bijeenkomst waar ik veel vragen kon stellen.

Verder via de Kruiskampsingel, Kooikersweg, naar de Paraplu kringloopwinkel en ontmoetingsplek. 

Ik zag daar; Kees 2, Ronald, Gert-Jan, Marian, Truus en anderen.

Verder Kooikersweg, Simon Stevinweg, Samuel Morsestraat, verlengde Statenlaan, Statenlaan, Hofvijver, omgeving Paleisbrug, Vijverlaan, bruggen, Drongelenspad, Henri Dunantstraat, JBZ ziekenhuis.

Even bij de kapel geweest, en terug gelopen, omgeving uitgang zag ik Ger de pianist even mee gesproken.

Verder via de Maysteeg, Drongelenspad, brug over water Kampdijklaan, Loonsebaan, Taalstraat, Paardensteeg, Sterrebosweg, Triniteiststraat, Parade, Torenstraat, Sint Josephsraat, Kasterenbrug, van Berckelstraat, Rückertbrug, Jan de la Barlaan, Kapelaan Koopmansplein, Mgr. Diepenstraat, Rompertsebaan, Klokkenlaan, fietstunnel, thuis, Oudaanstede, Oudoverstede Cartils, Maaspoortweg, Lokerenpassage.

Bij Harm kreeg ik koffie, omgeving Kruidvat zag ik kort psychiater Doerien was al lang geleden, ze werkt nu omgeving Tilburg begreep ik.

Bij Jumbo zag ik Mary we verhuisden van kassa 6 naar kassa 4 pinkassa en bezig met inwerken nieuwe collega.

Ik voel me verder goed, het gaat niet vanzelf maar dat hoeft ook niet.

Statistieken;
22,07 Km afgelegd.
1:48:25 Opnametijd.
14,21 Km/u gem snelheid bij beweging.
22,55 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1EQMnfmTsdz0yAV7ARXxpGQcPNSYLMF0&usp=sharing


Fietsrit van deze woensdag


Voorheen paardenweide daarachter windmolens 


Windmolen, zonder graffiti deze keer 


Graaf van Solmsweg viaduct Dieze en A59 


BAAC iets met archeologie hoogwerker bezig

Geen foto's van de Toevluchtkerk deze keer


Paraplu hond en elektrische stoel


Servies 


Sierraad 


Stoelen


Detail speelgoed


Schoenen 


Divers


Kinderzitje voor een fiets


Chinees aardewerk 


Vazen en kunst


Bolke de beer


Clowns 


Divers


Pluche dobbelsteen 


Zitjes 


Tafel met plastic tafelkleed 


Bij de uitgang van Paraplu


JBZ (Jeroen Bosch Ziekenhuis) info


Vaste telefoon op balie info


Unie van vrijwilligers


Piano instrument van Ger o.a.


750 met lampen, waarom weet ik niet


Kapel kruis en zo 


Zitje 


Parade tenten daarachter theater aan de Parade 


Sint Jan kathedraal met heftruck en zo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.