maandag 1 januari 2024

Maandag fietsrit

Gisteravond veel emails verstuurd, bij de jaarwisseling even naar buiten geweest, er stonden veel mensen bij de buren, elkaar goed nieuwjaar kunnen wensen.

Ik werd gebeld door John toen was ik net weer thuis.

Het slapen ging redelijk, pas rond 14:27 begon mijn geo app op mobiel. 

De route ging ook goed.
Vertrokken in noordelijke richting, Polsbroek, Hengmeng, Sluisweg, Treurenburg, bug over de Maas richting Hedel, gekeerd, Henriëttewaard, Graaf van Solmsweg, Diezebrug, Engelsedijk, Orthen, Hambakenweg, Maaspoortweg, Cartils, Oudoverstede, Oudaanstede en terug.

Ik voel me verder goed, blij dat het begin gemaakt is.

Statistieken;
15,53 Km afgelegd.
1:57:16 Opnametijd.
10,02 Km/u gem snelheid bij beweging.
20,04 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=14rXv5Bvor9EO7EJ-UKBI2efxm_c8Dhg&usp=sharing


Fietsrit van deze maandag


Polsbroek 


Flats ze kijken uit over de Noorderplas


Durendael begin


 Hengmeng brug over de Maaspoortweg


Sluisweg Gras en Groen


Sluisweg, rechts wal nieuw moet nog gras groeien 


Meander 


Meander basisschool


Oplaadpunten elektrische bussen 


Sluisweg oud stukje van dijk nu fietspad 


Daar kwam ik vandaan


Verderop chauffeurscafé Treurenburg


Wat dichterbij


Uiterwaarden Maas


Vroeger Prinses Irene brigade brug richting Hedel 
nu Hedelse brug


Schaduw van de brug


Treinbrug 


Stukje brug


Beetje water verderop


Omgeving spuisluis Crèvecoeur
het water staat hier veel hoger dan normaal


Sluis van Engelen sluiswachter huisje en hefbrug


't Hoogh heet deze flat vanaf de Graaf van Solmsweg


Soort kasteel aan de overkant 
voor feesten en partijen 


Cafetaria 


Mozaïek bankje 


Even later kwam er iemand uit de onderste deur


De Rietmuts


Begraafplaats muntautomaat voor een gieter


Donkere wolken toch bleef het droog gelukkig


Orthen hier nooit eerder geweest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.