dinsdag 23 januari 2024

Dinsdag uitvaart Els Bassie met autoritten

Vanmorgen ging de wekker om 8:10 ik wou om 9:00 aankomen met de fiets bij Inqar auto verhuurbedrijf  
Deze keer een Kia Picanto.
Onderweg Tonnie gezien.

Naar de Lokerenpassage gereden, ik zag daar Mary van Jumbo lopen, iets verderop wat langer gesproken.

Ik moest even wachten op Harm, maar precies om 9:30 kwam hij aangewandeld.

Met de auto naar huis, kon nog even rusten.

A59, A2 en A27 afrit veemarkt, ouders niet ver van de snelweg.

Daarna naar de opstandingskerk gereden, dienst meegemaakt, begraafplaats Daelwijck, terug kerk en ouders, daar gegeten.   

De rit terug duurde erg lang veel file rijden.

Ik voel me verder goed, gelukkig allemaal goed verlopen.

Morgenochtend auto terug brengen en de dag redelijk gevuld verder.

Statistieken;
52,74 Km afgelegd.
39:07 Opnametijd
87 Km/u gem snelheid bij beweging.
110 km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1tloT3xJ2hUemvZLvDyr3Y1h3wA8-FGQ&usp=sharing


Autorit van deze dinsdag


Gisteren glasbak reparatie buiten bij Lokerepassage


Boodschappen, cassis, senseo, melk, icetea 2, tikkels drop,
chocolade en energy mix

++++++++++++++++++++++++++++++++++++





Onder de A59 door de Harendonkweg


Plas


Harley-Davidson motoren 


OV chipkaart oplaad apparaat


Flappentap 


Mitra bier en zo


Diverse bieren 


Veel keuze 


Bij ingang Lokerenpassage


Reclame Mitra


Boven de Albert Heijn 


Groenteboer bananen


Wijnen


Pindarotsje witte chocolade


Uitzicht 8 hoog ouders


Schelp


Bloemstukje 


Mijn moeder spreekt deze taal 


Uitzicht met een soort gloeilamp 


Lampenstandaard


Van tante Rina?


Opstandingskerk


Wij zaten boven


Liturgie 


Onderweg


Gang begane grond flats waar mijn  ouders wonen


Huiskamer


Niet erg vrolijk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.