zondag 21 januari 2024

Zondag kerk en fietsrit

Gisteren nog naar het badmintontoernooi geweest, redelijk gespeeld als 2e groep van de 6 geworden ongeveer. Ook veel ontmoetingen maar de meeste deelnemers kende ik niet, ik was laat thuis. 

Vanmorgen ging de wekker om 8:30 ik zat redelijk op tijd op de fiets.

Vertrokken in westelijke richting, van Zwietenpark, Maasoeverpad, Vutterpad,  Ruwekampweg, Kruiskampsingel, Evertsenstraat 35 NGK kerk.

Diverse ontmoetingen, onze voorganger Pim Poortinga schreef in mijn boekje; Mat 8: "Er is plek in de herberg".  En verder diverse ontmoetingen; Jan(2), Timon, Gert, Marion en anderen.

Kruiskamppad, Meerheuvelweg, De Gemeint, Bankje Engelenseweg, Langekamp, Daliënwaerd, De Bellaard, Oberon, Graaf van Solmsweg, Slis van Engelen, Henriëttewaard, Spuisluis Crèvecoeur, Treurenburg, Maasboulevard, Oud Empel, Empelsedijk, Wasweg, Lokeren, Buurschappenlaan, Eimeren, Maaspoortweg, Cartils en terug.

Persoon van de dag; Georgina Verbaan waarom weet ik niet.

Ik zag een Vlaamse Gaai, Blauwe Reiger, Ekster, paarden, schapen en andere dieren.

Ik voel me verder goed, dadelijk koken, eten en misschien 18:00 kerkdienst evangeliegemeente  De Deur.

Statistieken;
17,56 Km afgelegd.
1:53:15 Opnametijd.
11,48 Km/u gem snelheid bij beweging.
19,28 Km/u hoogste snelheid.



Fietsrit van deze zondag


Gisteren boodschappen;
kaas, blanke vla, cola, cassis, vlees, peultjes en Harico Vert 


Harm Shoe Care, bontjes en riemen


Bij Noorderplas


Binnenvaartschip Graaf van Solmsweg


Bijbel en boekje voor voorganger


Detail kerk latje en touw


Doopvont, kaarsenstandaard, podium,
spreekstoel, orgel en zo 


Toilet selfie


3 kruizen


Vissen komen ook voor in de bijbel


Zacheüs kinderboekje


Vele kussens worden niet meer allemaal gebruikt vermoed ik


Timon niet de Vries


Wat zit er in de containers?


Engelenmeer boom hieronder parkeerplek 


Bankje stroopwafels, waterflesjes en handschoenen


Stroopwafels per 2 ingepakt


Stuw met brede bek op afstand te bedienen, 
schakelkast rechts 


Engelenseweg, boerderij en bomen


Schaapskudde 


Daliënwaerd 


Holterveste


Oberon hofje 


Grote brug 


Kleine brug


Henriëttewaard


Plas bij spuisluis Crèvecoeur


Spoorbrug over de Maas viaduct moet ik onderdoor


Omgeving Maasboulevard, in een bocht gebouwd 


Omgeving Lokeren kunst ik noem het De Naald

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.