donderdag 18 januari 2024

Donderdag Cementrum, fietsrit en Lokerenpassage

Vanmorgen ging de wekker om 9:00 ontbijt en berichten en zo.
Mijn geo app begon om 9:47. 

Vetrokken in zuidelijke richting, fietstunnel A59, Klokkenlaan, Sint Teunislaan en Cementrum.
Ik had chocolade bij me Merci, hazelnoot reep, en paaseitjes.  
Aanwezig waren; Cees, Hay, Jeroen, Frans, Andreas, André, Jolanda, Willem, Jan en Mark, dus met 11 mensen bezig.

Daarna Sint Teunislaan, Het Wielsum, Orthen, spoorwegovergang, Engelsedijk, onder de A59 door, Gemaalweg, Treurenburg, Maasoeverpad, Maaspoortweg en gestopt omgeving Lokerenpassage.

Bij de Maaspoortweg sprak ik Mary van de Jumbo.

Kort bij Harm geweest.

Ik voel me verder goed, meer zat er niet in, heb gewoon mijn best gedaan.

Statistieken;
8,27 km afgelegd.
51:31 Opnametijd.
11,48 Km/u gem snelheid bij beweging.
19,72 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1O13jQm47SeG-3i73Jxq0AscTZ4bbVAo&usp=sharing


Fietsrit van deze donderdag


2 soorten chips, vandaag de linker zak op gemaakt 
Nu Patatje Jopie aan de beurt


Bokkelaren flat 


Bochten Klokkenlaan fietspad 


Cementrum paaseitjes had ik me genomen


Chocolade had ik meegenomen, de koeken lagen er al


Merci nog helemaal vol


Gekleurde tafel, koeken, creamer en suikerkontjes 


Mok Paddington 


Weer nieuwe garagezeep bij de natte groep


Helm


Afdeling kinderfietsen


Gereedschapskoffer


Aanhangwagentje 


Oud of nieuwer?


Duo zitje 


Spatborden 


Witte kunststof stoel, bij nooduitgang 
speelt een rol in mijn droom


Analoge multimeter 


Flat balkons aan deze drie zijden, 
de vierde is de liftkant


Water bij het Wielsum


AAG op de hoek Sint Teunislaan en het Wielsum 


Hoogspanningsverdeelstation Orthen 


Spoorwegovergang Orthen 

Meestal kom ik van de andere kant


't Uivernest Orthen 


Plas bij Engelsedijk 


Soort dijk


Huisje links vrij nieuw, hek ook  


Dieze brug en A59
Meestal kom ik via de andere kant


Braakliggende akker bij windmolens


Net niet alle riet verwijderd

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.