zaterdag 13 januari 2024

Zaterdag eendenkooi gewerkt en terug

Vanmorgen ging de wekker om 8:00 een half uur later stond ik buiten. Gewoon ontbijt gehad.

Gewandeld naar de eendenkooi.

Daar waren aanwezig; John, Rut, Ton(2), Annemiek, Tim, Riny, Lewis, Paul, Alfons, Jan, Nelly en Teun.
Samen waren we met 14 personen.

Ik heb gelopen met de kruiwagen, veel riet geladen en gelost op zoveel mogelijk verschillende plekken.

Ik had cassis bij me.

Hierna boodschappen, Harm en 15:30 borrel in onze NGK kerk.

Ik voel me verder wel goed, maar het gaat niet makkelijk.

Statistieken;
1,84 Km afgelegd.
37:59 Opnametijd.
4,11 Km/u gem snelheid bij beweging.
4,49 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1_wCzXc-95bp0OiG4pd9goTH3FVJiFpg&usp=sharing


Wandelroute van deze zaterdag


Gisteren eten bij familie Voogt ijs na


Woonkamer


TV en beeldje 

+++++++++++++++++++++++++++


JOP Koeienhuisje 


Stukje eendenkooi


Blokken hout, waar die vandaan komen weet ik niet


Om de modder van je laarzen te halen


Modderpaadje


Brug


Afzetlint kuil


Stuk oude boom


Emmer, borstel, touw en bankje


Nieuwe matjes om op te zitten


Kruiwagen geladen met gereedschap


Plas in het midden


Losplaats voor riet afval 


Bord


Kippengaas, water en zo


Kruiwagen net gelost


Riet gesnoeid


Tentje voor een visser bij Noorderplas


5 windmolens en 1 GSM mast 


Bankje 


Redelijk hoge waterstand


Noorderplas 


Gesnoeid soms wel soms niet


Brug bij van Zwietenpark 


Plas


Bruggen


Stuw op afstand te bedienen, nu geen stromend water

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.