zondag 28 januari 2024

Zondag kerk, fietsritten en terug

Vanmorgen ging de wekker om 8:30, douche, ontbijt energy mix met melk, berichten en vertrek, geen tv deze keer.

Vertrokken in westelijke richting, van Zwietenpark, Maasoeverpad, Vutterpad, Rietveldenweg, Ruwkampweg, Kruiskampsingel, Karel Doormanstraat, Evertsenstraat 35 NGK kerk.

Deze keer hadden we dominee Robert Doornenbal hij schreef in mijn boekje; "Groen discipelschap" (als ik het goed heb gelezen)

Verder veel ontmoetingen, en aan de rit terug begonnen.

Kruiskamppad, Meerheuvelweg, De Gemeint, Engelenseweg, Langekamp, Daliënwaerd, De Bellaard, Holterveste Haverleij, Oberon, Graaf van Solmsweg, sluis van Engelen, Henriëttewaard, spuisluis Crèvecoeur, Treurenburg, Maasboulevard, Empelsedijk, Wasweg, Lokeren, Buurschapenlaan, Eimeren, Maaspoortweg, Cartils, Oudoverstede, Oudaanstede en terug.

Bij de Maasboulevard kwam ik Lilianne tegen wandelend met haar partner, ik ken haar van badminton, ze zit in het bestuur.

Ik voel me verder goed, dadelijk warm eten, rust en misschien naar evangeliegemeente De Deur.

Statistieken;
17,83 Km afgelegd.
1:47:22 Opnametijd.
12,40 Km/u gem snelheid bij beweging.
21,60 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1xFOc3Buvt5KQYjGTNMCVcwi7uFD_qDo&usp=sharing


Fietsrit van deze zondag


Links voorheen paardenweide


Vutterpad


Voertuigen van Sligro zag ik een tijd geleden 
bij de kathedraal Sint Jan staan


Preekstoel vanaf de voorganger gezien


Orgel en piano beide vandaag gebruikt 


Tas en bijbel 


Koekjes van vandaag


Thee en zo


Speel fornuis en zo


Gijs Zomer was mijn dominee daarna naar Waardhuizen gegaan


Kruis


Welkom tegenwoordig Jan en Marion


Stuw met brede bek op afstand te besturen 


Engelenseweg, lang recht stuk


Pas op drijfzand 5 windmolens en gsm mast


Traplift buiten Daliënwaerd


Holterveste A


Holterveste B


Holterveste C


Holterveste D eten en drinken


Holterveste E


Holterveste F potten 


Oberon verderop 


Bij het einde van Oberon


Sluis van Engelen, deur dicht, 
lange bomenrij aan de andere kant ook


Treinbrug en brug Maasboulevard


Hedel brug


Maasboulevard 15 masten 


Beetje ijs op de sloot, Maasdijk, bijna Oud Empel


Wasweg Volkstuin ingang

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.