woensdag 10 januari 2024

Woensdag Paraplu, fietsrit en JBZ ziekenhuis

De wekker ging vanmorgen om 9:00, ik wou rond 9:30 vertrekken en dat is redelijk gelukt. 

Vertrokken in westelijke richting, van Zwietenpark, Maasoeverpad, zig zag weg, Graaf van Solmsweg, Ruwekampweg, Kruiskampsingel en  Evertsenstraat.
Ik wou rond 10:00 aankomen bij de Toevluchtkerk en dat is redelijk gelukt, maar de deur zat dicht.
Vaker hier een bijeenkomst gehad, wanner nu de volgende is moet ik nog uitvinden.

Even gewacht en toen weer verder naar de Kruiskampsingel en Kooikersweg naar de Paraplu kringloopwinkel en buurthuis, de  koffie was prima.

Omdat ik relatief vroeg was waren Kees Verlaar en Ronald er nog niet. Andere Kees, Gert Jan, Marian Henk en Dinie wel.

Een bericht gemaakt met groeten en zo.

Verder via de Simon Stevinweg, Samuel Morsestraat, Verlengde Statenlaan, Statenlaan, Hugo de Grootlaan, Bordeslaan, Paleisbrug, Kanselierplein, Vijverlaan, Drongelenspad, Henri Dunantstraat JBZ  ziekenhuis. Iets gedronken, en weer verder.

Maysteeg, Drongelenspad, Kampdijklaan, Postweg, Heunweg, Vughterweg, Heetmanplein, Vughterstraat, Markt, Marktstraat, Tolburgstraat, Zuid-Willemsvaart, Kasterenbrug, van Berckelstraat, Jan de la Barlaan, Kapelaan Koopmansplein, Jan Schöferlaan, Mgr. Diepenstraat, Rompertsebaan, Klokkenlaan, fietstunnel, Hazenburgstede en terug. 

12:34:56 komt elke dag terug ik was bij Amazones / Prins Hendrikpark. 

Ik voel me verder goed, rustige dag verder denk ik, even naar Harm, en vanavond eten bij familie Bras Empel

Statistieken;
20,04 Km afgelegd.
2:00:02 Opnametijd.
11,63 Km/u gem snelheid bij beweging.
17:18 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1sM3TdkfgmimVlL29U1hiqeaoUoGUdk8&usp=sharing


Fietsrit van deze donderdag


Gisteren De Stijl 


Gisteren kletspot

++++++++++++++++++++++++++++++++++++


Vanmorgen koeienhuisje 


Zicht op eendenkooi


Hek voorheen paardenweide 


Kruiskampsingel 567 


Toevlucht kerk


Boom bij kerk 


Tegels bij NGK kerk


Waarom staat de klep open?


Paraplu tweedehands kleding 


Schoenen voor kinderen 


Tafel en zo


Helm, kast en zo


Katrien


Poëzie 


AMBI


Soort repaircafé


Rotonde Kooikersweg / Helftheuvelweg


Bouwterrein 


Omgeving Bordeslaan


Jumbo spreuk 


Paleisbrug schuine lift al jaren buiten gebruik


Hoek met glas 


Bankje bij ziekenhuis 


Overkapping bij ingang JBZ


Bezig waarmee precies weet ik niet


Chocomel gedronken, nep plantje 


Bij roltrappen ansichtkaarten en horeca


Oud pand voorheen VVV onderin Plein 79

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.