donderdag 25 januari 2024

Donderdag Cementrum, Lokerenpassage, Adm. Scholing Vught Weverij en fietsrit

Vanmorgen ging de wekker om 9:00 douche, vertrek naar het Cementrum, daar waren; Cees, Hay, Jeroen, Frans, Andreas, André, Homer, Jan en Mark.

Ik was weer gauw vertrokken, geen koffie gedronken.

Terug Klokkenlaan, fietstunnel, Polsbroek, Lokerenpassage.

Even bij Harm koffie gedronken, bij Mary van Jumbo boodschappen afgerekend en weer naar huis.

Na een korte rust vertrokken van huis fietstunnel, Klokkenlaan, Rompertsebaan, Aartshertogenlaan, Orthenseweg, Diezebrug, Brugplein, Emmaplein, Koninginnelaan, station, Koningsweg, Willemsplein vanaf hier samen met Sies, Vughterweg, Rotonde bij Postweg, Taalstraat, Boxtelseweg, Parklaan Weverij Adm. Scholing.

Ik zag daar; Gerco, Els, Bert, Harold(was lang geleden), Sies, Ilona, José, Jan en anderen.

Terug weer alleen Parklaan, Boxtelseweg, Taalstraat, rotonde Postweg, Vughterweg, Heetmanplein, Vughterstraat, Pensmartkt, Burgemeester Loeffplein, Tolbrugstraat, Zuid-Willemsvaart, Kasterenbrug, van Breckelstraat, Jan de la Barlaan, Kapelaan Koopmansplein, Jan Schofferlaan, Mgr. Diepenstraat, Rompertsebaan, Klokkenlaan, fietstunnel, Hazenburgstede en terug.

Ik voel me verder goed, blij dat het goed is verlopen, dadelijk koken en eten.

Statistieken;
23,61 Km afgelegd.
1:46:13 Opnametijd.
14,95 Km/u gem snelheid bij beweging.
24,72 Km/u hoogste snelheid.



Fietsrit van deze donderdag


Cementrum


Cementrum namen en organisaties


Natte groep


Koffiezetmachine 


4 dezelfde stoelen in beeld


Spinrag op Rabobankfiets


Aanhangwagentje 


Soort stepje uit elkaar


Kast met vloeistoffen en zo 


Workmate 


Divers


Bundel draad


Op slot


Buis geïsoleerd 


Weinig boodschappen vandaag


Stenen Hut Weverij Voorburg Vught
ik had een tosti Ham Kaas


Stukje Stenen Hut


Ander stukje


Dubbel koffiezetmachine is hetzelfde gebleven
ik mag weer voor de thee en koffie zorgen


Kaart


Bureau


Kwasten en waterkoker


Spreuk


Lijstje 


Al geweest?


Gezichten poster hing vroeger bij de Dierenweide


Mijn schriftje


Uitzicht op de brandweerkazerne onder de watertoren


Gebak nieuw begin hier


Spoel ruimte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.