maandag 8 januari 2024

Maandag Rompertpassage, casemanager en poetshulp

Gisteren samen met Gerrie naar de kerststal in de Sint Jan kathedraal geweest, en daarna samen naar de 
CGK toevluchtkerk geweest. Het ging goed alleen een beetje hoofdpijn.

Vanmorgen ging de wekker om 7:00 maar ik was niet fit genoeg om naar Vught te fietsen, afgemeld bij Monique van de dierenweide.

Na het uitrusten naar de Rompertpassage gefietst. daar foto's gemaakt, koffie gedronken en Lieneke gesproken.

Manja casemanager was later, ik kreeg een app daarover. Planning poetshulp 15:50 ook later Dominique  had gebeld.

Was draait, schone was afgehaald en hierna ophangen en boodschappen doen.

Ik voel me verder goed nu.

Statistieken;
2,98 Km afgelegd.
42:50 Opnametijd.
9,60 Km/u gem snelheid bij beweging.
17 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1AQR0Spc0OYl5ff6STXoBMzk6IiFGDKk&usp=sharing


Fiets en wandelroute van deze maandag


Sint Jan kathedraal kerststal bezocht


Plas bij een park waar ik nog nooit was geweest

++++++++++++++++++++++++++++




Stukje Rompertpassage


Hoogwerker kerstspullen opruimen


Ingang


Slager


Bloemen


Hans Anders


Rustig


Jumbo ingang


Zelf scan spullen


Mooi


Uitgang 


Jumbo tijdschrift


Kapper


Grote noten winkel 


Kinder speelgoed


Le Mirage horeca hier koffie gedronken


Bruna


Puzzelblok 4


Boek


Meer boeken


Sokken hoezo Bruna?


Poppen 


Brabants Dagblad van vandaag


Bollen


Brain Wash mijn kapper


Cafetaria open


Koffie onderzetter 


Suiker, melk, lepeltje en koekje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.