vrijdag 26 januari 2024

Vrijdag OAD Voorburg Vught en fietsrit

Vanmorgen ging de wekker om 7:07 opgestaan, ontbijt, berichten en zo.

Vertrokken in zuidelijke richting, fietstunnel, Klokkenlaan, Rompertsebaan, Aartshertogenlaan, Orthenseweg, Diezebrug, Brugplein, Emmaplein, Koninginnelaan, station, Julianaplein, Koningsweg, Willemsplein, Vughterweg, Rotonde Postweg, Heunweg, Bosscheweg, Taalstraat, Maurickplein, Boxtelseweg, Glorieuxlaan, Laagstraat, Rotonde Parklaan bij ingang zorgpark Voorburg, Kettingweg Voorburg OAD.

Ik had te maken met dove Harold en leidinggevende Harold(was hier lang geleden), Ron, Ryan, Rudy, Willem, Jorn, Henri en anderen.

Deze keer rode nietjes inpakken, 12 x 6 = 72 rijtjes nietjes, 70 nietjes per rij samen 5040 per doosje.
22 doosjes ingepakt samen 110880 nietjes ingepakt.

Geen grote problemen gehad, ontmoetingen weer leuk.

Daarna; Hogedwarsstraat, Parklaan, Carillonlaan, Boxtelseweg, Maurickplein, Taalstraat, Paardensteeg, Sterrebosweg, Zuiderstrandweg, Zuiderparkweg, Pettelaarseweg, Sjors ontmoet, Parade, Torenstraat, Sint Josephstraat, Kardinaal van Rossumplein, Kasterenbrug, van Berckelstraat, Jan de la Barlaan, Kapelaan Koopmansplein, Jan Schöfferlaan, Mgr. Diepenstraat, Rompertsebaan, Klokkenlaan en terug.

Ik was net voor 13:00 thuis, Nicolet van Tzorg was prima op tijd

Mijn ouders vandaag 56 jaar getrouwd, hopelijk krijg ik vandaag nog de kans om ze te feliciteren.

Ik voel me verder goed, hierna nog naar Harm geen boodschappen nodig.

Morgen alleen naar Voorburg Weverij 13:00 start feest 10 jaar repaircafé Vught, Willem komt later.

Het kan goed zijn dat ik morgen relatief laat met mijn blog en Facebook ben.

Mijn statistieken;
20,39 Km afgelegd.
1:51:30 Opnametijd.
13,06 Km/u gem snelheid bij beweging.
21,75 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1NDCHWXA-uwqNyHpLoPTz513QhjtlI0M&usp=sharing


Fietsrit van deze vrijdag


Koningsweg tafeltennistafel 


Taalstraat Cou Cou horeca lage deur aan straatkant


OAD kast


Magneet Curaçao


Stukje krat met etiketten en zakken


Diverse kleuren bakken 


Overzicht 


Naaimachine met waterflesje van Willem 
(lang haar baard en rok)


Werkplek met blauwe plastic handschoenen lijkt op 
de handschoenen van de dierenweide op de maandagmorgen


Kratten met rode plastic nietjes 
van de gietmal afgehaald 


Divers kratten, nietjes en zo 


Veertjes voorheen in blauwe ventielen monteren


Spikers met rubber ringetje en zwarte foam achtig ringetje 
nooit eerder gezien; werk voor dove dove Harold en Ron?
geen korte aluminium korte beugels per 20 in zakjes doen


Nog meer spijkers 


Etiketten op zakjes doen


5 paletwagens geteld vandaag
werk op oliedruk denk ik, 
moet de olie soms worden ververst?


Kunst gang bij toiletten


Pauze Snickers, gevulde koek en koffie 


Kantine deze foto maak ik niet vaak


Thee gedronken ook een uitzondering


Doosje chocolade snoepje voor de helft op 


Hier 17 vinkjes uiteindelijk 22 geworden
de rest is alleen voor de sier


Ketting van kunststof klik je aan elkaar, 
ooit heel lang geleden heb ik dat ooit gedaan.
de ketting kan dan in 1 richten gebogen worden


Voorbeeld ketting belangrijk voor de lengte


Rode nietjes met etiketten


Pilkingtons Torenstraat, Post.nl bus, 
tegenover de Sint Jan kathedraal 
ben hier ooit binnen geweest.


Hans Anders Hinthamerstraat / Torenstraat /  Sint Josephstraat


De Amazones 3 flats, kunstwerk de Zuil noem ik het


Plas IJzeren vrouw Prins Hendrikpark, 
ronde vormen


Rompertsebaan, hier geen trappen
aan de andere kant wel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.