zondag 27 augustus 2023

Zondag kerk en fietsrit

Vanmorgen ging de wekker om 8:30 ik zat op tijd op de fiets.

Vertrokken in westelijke richting, van Zwietenpark, Maasoeverpad, Vutterpad, Rietveldenweg, Ruwekampweg, Kruiskampsingel, Kardinaal de Jongsingel, Evertsenstraat 35 NGK kerk.

Voorganger dominee Rob Nijhoff schreef in mijn boekje; "Veel goede dagen het komende seizoen".

Het ging over het laatste gedeelte van het gebed "Onze Vader".

Veel mensen gesproken, ga ze hier verder niet noemen.

Kruiskamppad, Meerheuvelweg, De Gemeint, bankje, Engelenseweg, Langekamp, Daliënwaerd, De Bellaard, Holterveste, Oberon, Graaf van Solmsweg, Sluis van Engelen, Henriëttewaard, Spuisluis Crèvecoeur, Treurenburg, Sluisweg, Hengmeng, over de Maaspoortweg heen,  Polsbroek en terug.

Toen ik net thuis was begon er een stortbui, geluk is met de dommen.

Vlakbij huis groetten Hanny en ik elkaar tegemoet komende op de fiets. Ik ken haar van Demarrage Adm. Scholing.

Ik voel me verder goed, beetje moe geeft niet, misschien dadelijk nog naar de CGK kerk maar nat worden lijkt me niet leuk.

Statistieken;
16,04 Km afgelegd.
1:22,21 Opnametijd.
13,18 Km/u gem snelheid bij beweging.
21,78 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1pvY4YRb7bIcuk1cLuNTB9gbCcA4SSt0&usp=sharing


Fietsrit van deze zondag


Engelen en Maaspoort 2 richtingen haaks


Maasoeverpad gaat dadelijk langs de A59 netjes gesnoeid


Einde Vutterpad afrit A59 Engelen


Mijn uitzicht in de kerk Huibert achter de piano


Kaarsvet 


Doopvont, klok, katheder en kunst


Katheder


Orgel zwarte steun relatief nieuw 


Piano 3 poten per poot 4 wieltjes 


Stammen in hal kerk 


Plant


Collecte zakken 


Beam team tafel 


Stukje boomstam op transport


Engelenmeer bij ingang


Pauze precies om 12:00 maakte ik mijn blokje chocomel open


Stuw met brede bek rechts schakelkast
op afstand te bedienen.


Engelenseweg, stukje weg verzakt 
wanneer gaan ze dat oplossen?


Langekamp brug en masten tellen maar


Daliënwaerd


Holterveste flat


Oberon in bochten gebouwd


School Oberon


Sluis van Engelen, steigers Maas kant 


Oberon en Graaf van Solmsweg, donkere wolken


Spuisluis Crèvecoeur


Deze foto maak ik niet elke keer 


Links snelverkeer inclusief vrachtwagens, rechts fietspad 
en wandelaars toch ogen de beide doorgangen even groot


Vanaf de Sluisweg


Brug bij Noorderplas van Zwietenpark
vooraan netjes gesnoeid

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.