donderdag 10 augustus 2023

Donderdag Cementrum, fietsrit, Adm. Scholing en terug

Vanmorgen ging de wekker om 8:58 daarvoor al actief, ontbijt, berichten en zo.

Naar het Cementrum gefietst, ik zag daar; Cees, Hay, Jeroen met zoon Arthur, Honer, Frans, Jan en anderen. 

Rit begonnen bij het Cementrum Sint Teunislaan, Klokkenlaan, thuis, Neercanne, Maaspoortweg, Lokerenpassage.

Harm is met vakantie, ik zag bij de Jumbo  Bianca die me vertelde dat Mary over 7 minuten zou beginnen. Dat gebeurde ook en bij hem afgerekend.

Thuis vertrokken in westelijke richting, van Zwietenpark, Maasoeverpad, zig zag weg, Graaf van Solmsweg, Ruwekampweg, Hedikhuizerweg Adm. Scholing.

Ik zag daar Els, Gerco, Mohammed, John en Bert. 

Terug gedeeltelijk dezelfde route Ruwekampweg, Graaf van Solmsweg, zig zag weg, Maasoeverpad, Engelsedijk, Orthen, Hambakenweg, Het Wielsum, De Bokkelaren en terug.

Ik voel me verder goed, geen grote plannen verder vandaag.

Statistieken;
14,01 Km afgelegd.
1:18:44 Opnametijd.
12,48 Km/u gem snelheid bij beweging.
20,70 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=19030jtGGpAsDUMVlPCaaCcrXPOqc-T4&usp=sharing


Fietsrit van deze donderdag


Cementrum buiten 


Cementrum fietsen en aanhanger


5 mandjes en weegschaal 


Compressor met koelkast onderdelen 


In de takels


Buitenbanden


Kinderafdeling bij ingang


Gekleurde tafel


Overburen Sint Teunislaan hier kom ik soms


Afspraak verplicht 


Boodschappen toetje, scheergel, vlees, ice tea, cassis,
tandpasta, sperzieboontjes blik soep 


Vrachtwagen stond er weer


Omron plas stuwtje niet te zien


Omron plas windmolens Maasoeverpad 


Fietspad langs de A59 


Stukje hoogspanning


Graaf van Solmsweg, voorheen brand geweest, 
al een tijd weer normaal in gebruik


Sligro jaren geleden dat ik binnen was


Adm. Scholing koekjes op


Schrift van deze week 


Dubbel koffiezetapparaat


Klets majoors vandaag erg lekker


Tijdschrift 


Laken ooit compleet gescheurd 


Onder de A59 overgang 


Huisje staat er nog niet heel lang


Camera's en windmolen


Orthen 


Spoorwegovergang verboden voor motoren en auto's


Voetpad omgeving Het Wielsum en de Bokkelaren

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.