woensdag 30 augustus 2023

Woensdag vader op bezoek gefietst en gewandeld

Vanmorgen gingen de wekkers om 8:00 en 10:00 mijn vader kwam rond 11:30.

Deze keer weinig kilometers gemaakt. 

Gefietst Neercane, Cartils, Maaspoortweg, Lokerenpassage, Harm en Jumbo.

Winkelwagen gebruikt, gekocht stroopwafels, Energy mix, koffiemelk, Melk, ice tea perzik 2, Paella bier, Senseo pads en meer voor in de Paella. 

Via de Maaspoortweg, Durendael, Polsbroek, en terug. 

Gewandeld naar de bushalte Maaspoortweg en afscheid genomen. Daar in de buurt zag ik Arise in gesprek even naar toe gelopen, was erg lang geleden.

Ik voel me verder goed, blij dat het goed ging.

Statistieken;
2,63 Km afgelegd.
33:59 Opnametijd.
6,37 km/u gem snelheid bij beweging.
14,95 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1HST2D5xEu0gdaR7HT3aZ6Ib9spv-pqQ&usp=sharing


Fiets en wandelroute van deze woensdag


Lokerenpassage piramide van glas in het midden


Slager


Gebak bakkerij van Keulen


Bloemen


Bloemist


Kantoorboekhandel Readshop


Uitnodigingen


Ballonnen


Mijn geboorte jaaar


Flamingo's 


Baby maat


Idem


Voor pennen en zo


Boodschappen; Energy mix, ice ta perzik 2, garnalen, 
koffiemelk, melk, doperwten in blik, ui, stroopwafels, 
koffiepads, biertjes, kipblokjes, paprika, Paella pak, 
Cherry tomaatjes en cocktail garnalen


GSM winkel 


Zeeman pas ondergoed gekocht 


Bloemist


Cactussen 


Boeken omgeving slager


BBQ spullen slager


Deze heren fiets had ik in gebruik


koken gaande Paella 1 pans gerecht


Aanrechtblad


Chips en stoopwafels, beiden om te te eten 
en daar stopt de vergelijking 
clip om zak chips af te sluiten


Bushalte Maaspoortweg


Verderop Arise met 2 andere dames in gesprek
leuke ontmoeting


Ingestapt


Bus rijdt weg


Uitbouw overkant 


Bloemenzee daarachter brug die ik vaak gebruik

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.