maandag 28 augustus 2023

Maandag huurauto terug, fietsrit, dierenweide en terug

Gistermiddag niet weg geweest, ook de huurauto niet gebruikt.

Vanmorgen ging de wekker om 7:00 tijd om op te staan, en met de huurauto Peugeot 108 via tankstation naar Inqar de auto terug brengen.

Het was voordeliger omdat ik minder km had gereden ander weekend tarief.

Speldemakerstraat hier begint de Geo app; Hervensebaan, Bruistensingel, van Grobbendoncklaan, Lagelandstraat, Merrwedelaan, Erasmusstraat, Zuiderparkweg, Zuiderstrandweg, Sterrebosweg, Paardensteeg, Taalstraat, Boxtelseweg, Parklaan Dierenweide.

Ik had te maken met Marcel(2), Monique, Frans, Ali, Patricia, Christiaan, Rini, Rudy, Peter, Mark, Moes , Geertje, Mariska en anderen.

Samen met Frans de bakken leeg gemaakt ging soms lastig, van mij mogen ze nieuwe bakken aanschaffen ivm met veel roest.

Daarna Parklaan, Boxtelseweg, Park Reeburg, Leeuwenstein, Raadhuisstraat, Heuvel, Kerkstraat, Dorpsstraat, Helvoirtseweg, Taalstraat, Paardensteeg, Sterrebosweg, Oude Dieze, Parade, Torenstraat, Sint Josephstraat, Kasterenbrug, van Berckelstraat, Jan de la Barlaan, Kapelaan Koopmansplein, Jan Schöfferlaan, Mgr. Diepenstraat, Rompertsebaan, Klokkenlaan en terug.

Dadelijk komt rond 14:00 de nieuwe poetshulp hoop ik 

Vanavond eten bij Willem en Ria.

Ik voel me verder goed balans aardig goed..

Statistieken;
18,44 Km afgelegd.
1:30:23 Opnametijd
13,41 Km/u gem snelheid bij beweging.
21,14 Km/u hoogste snelheid.



Fietsrit van deze maandag


Even wachten 


Op de hoek waar ook Inqar zit


Station oost 


Van Grobbendoncklaan chocomel en Esso tankstation 


Vanaf de Lambooy brug


CGK kerk Zuiderparkweg 


Dommel omgeving Paardensteeg


Leeuwenstein voorheen raadhuis Vught


Voormalige brandweerkazerne, Peter is hier vaak 
Watertoren nooit in geweest, geen rondleidingen meer


Fietsenwerkplaats in de hoek


Kas met kruiwagens en zo 


Afscheid Peter van Duppen hij had te maken met het Repaircafé Vught 


Tijdschrift de Spiegel 


Cliëntenraad 


Krokodil niet levend Leguaan wel maar die zie je hier niet 


Wand dierenweide elk detail verteld een verhaal 


Even op Frans wachten


Deurtje richting kas moet meestal dicht blijven  


4 eenden maar ik had geen voer


Ketelhuis noem ik dit
geen oud ijzer deze keer


Stoel stond eerst in de kas droog 
maar nu al een tijd buiten is te zien


Parklaan 21 zwarte markiezen 


Camper achter hek Boxtelseweg 
vroeger kwam ik hier vaker


De Petrus Vught pand Bruna recenter 


City Vught iets met kleding


Paardensteeg viaduct graffiti 


Vanaf een brug, water in een bocht weinig wind


Groot stuk land daarachter de A2 maar die zie je niet


Bossche broek pauze plek 


Theater aan de Parade deze keer hek bouwplaats open

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.