woensdag 16 augustus 2023

Woensdag beklimmen steigers Sint Jan, binnenstad wandeling en terug.

Gistermiddag nog naar De Stijl geweest, ik zag daar; Ronald, Danie, Sies, Peter, Wisse, Joke, Rob, José, Yorik, Alfons, Fleur, Sandra, Bjorn, Walter, Mandy, Boudewijn en anderen.

Vanmorgen ging de wekker om 8:00 pillen en 9:30, opstaan ontbijt, wachten op telefoontje van mijn vader. Hij was aan de vroege kant.

Vertrokken in zuidelijke richting, Klokkenlaan, Rompertsebaan, Aartshertogenlaan, Orthenseweg, Emmaplein, fietsenstaling onder station. 

Bij het station had ik een ontmoeting met een andere Gerard die ik kende van de Kerkboulevard.

Daarna ontmoeting vader, Stationsweg, Sint Janssingel Bolwerk gegeten, Korenbrugstraat, Markt, Kerkstraat, Steigers Sint Jan beklommen, Torenstraat, Hinthamerstraat, Pensmarkt, Visstraat Stationsweg, Station. Mijn vader stapte op de trein en zwaaide hem uit.

Bij het wachten bij de Sint Jan beklimming ontmoeting met Sjors.

Met fiets weer naar huis; Emmaplein, Brugplein, Orthenseweg, Aartshertogenlaan, Rompertsebaan, Buitenpepersedreef, Klokkenlaan en terug.

In de stad een ontmoeting met Nelly die ik ken van de eendenkooi.

Ik voel me verder goed, hoef vandaag niet meer de deur uit.

Statistieken;
11 Km afgelegd.
3:07:12 Opnametijd.
6,64 Km/u gem snelheid bij beweging.
23,29km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1iJPoBU_G6wqimQAM8Y10a0wtSEdeYEE&usp=sharing


Fiets en wandelroute van deze woensdag


Aanrechtblad bier, soep, ontstopper, brillenzaken en tijm drankje 


Bossche bol met koffie had ik


Fish en Chips Bolwerk 2x
hetzelfde eten in korte tijd
vorige keer hier met Wim 


Menu kaart


Binnenvaart


Opstaplek Binnendieze 


Mariabeeld en Puthuis


Stukje kermis


Picasso 


Mijn Frans is niet goed genoeg


Beklimming Sint Jan 


De avontuurlijke klim


Soort tussenbordes


Kunst


Zijkant


Kunst


Toren Sint Jan, 2 weken geleden deze beklommen


Theater aan de Parade uit de steigers


Hinthamerstraat en zo


Klim gehad


Naam kerk onbekend


Kermis Parade in opbouw 


Naam onbekend


Jheronimus Bosch Art center 


Zicht op de toren


Zijaanzicht


Parade


Zijkant


Diverse figuren 


Beeld bij haven

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.