vrijdag 18 augustus 2023

Vrijdag OAD Vught, Sjors en fietsrit

Vanmorgen ging de wekker om, 7:07, ik kon redelijk goed opstaan. Ontbijt, berichten en zo.

Vertrokken in zuidelijke richting, Klokkenlaan, Rompertsebaan, Aartshertogenlaan, Othenseweg, Brugplein, Emmaplein, station, Koningsweg, Willemsplein, Vughterweg, Rotonde bij de Postweg en De Witte, Bosscheweg, Taalstraat, Boxtelseweg, Glorieuxlaan,  Laagstraat, De Ring, Kettingweg OAD.

Ik had te maken met Harold, Ron, Yorik, Jorn, Driek en John, 

Deze keer pennen aan vlaggetjes vast maken, 43 vinkjes per 10 is 430 pennen gedaan. Wel veel telwerk maar het was te doen. De vlaggetjes kunnen in een boek geplakt worden zodat de pen bij het boek blijft. Het is uitwisbare inkt.

Hogedwarsstraat, Parklaan, Carillonlaan, Boxtelseweg, Taalstraat, Paardensteeg, Sterebosweg, Zuiderstrandweg, Zuiderparkweg, Pettelaarseweg, Sjors ontmoet, Parade, Torenstraat, Sint Josephstraat, Kardinaal van Rossumplein, van Berckelstraat, Jan de la Barlaan, Kapelaan Koopmansplein, Jan Schöfferlaan, Mgr. Diepenstraat,  Rompertsebaan, Klokkenlaan, Polsbroek, Durendael en Maaspoortweg.

Bij het fietstunneltje kwam Rut me tegemoet we groetten elkaar.

Bij de Lokerenpassage even bij Harm geweest, en bij 't Stoepje zag ik Patrick, Walter, Roelina en Aleida.

Ik voel me verder goed, dadelijk gebeld over energie leveranciers en zo.

Statistieken;
21,35 Km afgelegd.
1:57:04 Opnametijd.
12,63 Km/u gem snelheid bij beweging.
21,11 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1kS-x0QZiBKAeUKJ3bSiqjbra-oZmLfw&usp=sharing


Fietsrit van deze vrijdag


Omgeving Buitendijk


Leuning met verzetje 


Koningsweg in flauwe bocht gebouwd


Photoshop steden wand Jeroen Bosch en zo


Essent gebouw


Sier ijzer smeedwerk brug


Brabant Service Station stond vroeger net ergens anders
Je kunt hier vergaderen 


Rotonde bij Vught Postweg en De Witte


Boom bankjes netjes bijgehouden


Voorheen kerk zo te zien


Maurickbrug 


Leeuwenstein fontein werkt 


Buij de Glorieuxlaan straat ziet er nieuw uit


Karwei De Ring 


Rotonde bij hoofdingang Zorgpark Voorburg en Kettinglaan


Bakken bij OAD redelijk netjes deze keer


Karwei vlaggetjes per 10 geteld.


Rode bak vlaggetjes, gele bak pennen, karton eindproduct,
waterflesje met mijn naam, voorbeeld, pen en papiertje 


Plankjes voor lange beugels hoefde ik vandaag niet te doen


Elke keer per 50 afronden en in doos schuiven


Pauze later nog 1 snickers er bij gekocht


Paletpompwagen om makkelijk dozen te stapelen


Mijn briefje later 43 vinkjes in totaal gezet


Vlaggetjes en pennen die gedaan zijn 


Parade kermis


Parkeergarage Sint Josephstraat 


Kardinaal van Rossum beeld plein met café De Unie heet zo


Omgeving van Berckelstraat en zo


De Amazones 3 grote flats


Glasvezel bij flat Maaspoortweg en cake 
bakkersverdriet van 't Stoepje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.