zaterdag 5 augustus 2023

Zaterdag wandeling eendenkooi en terug

Vanmorgen ging de wekker om 8:00 opstaan, berichten, ontbijt en vertrek lopend naar de eendenkooi.

Ik kwam Jacques tegen hij was richting huis, omgedraaid mocht ik melden.

Aanwezig waren; Rut, Ton, Rini, Paul, Jan, Nelly en Teun.

Samen met Paul bramen verwijderd sommige wortels zaten erg diep.

10:30 begin pauze 10:50 vertrek. Gebruikelijke wandelroute terug.

Droog gehouden dat viel dan weer mee.

Ik voel me verder goed, dadelijk even naar Harm en bijeenkomst Anoiksis patiëntenvereniging 14:45 Station Zuid Zuiderpassage.

Statistieken;
1,85 Km afgelegd.
34:11 Opnametijd.
3,71 Km/u  gem snelheid bij beweging.
4,33 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1kAM_iauZYLwAa_uBqryoBMkWIirhZKk&usp=sharing


Wandelroute van deze zaterdag


Boodschappen van gisteren


Gele buizen waarom hier weet ik niet


Naaktslak ik heb er diverse gezien


Draaibrug kun je gebruiken


Deur vanaf de binnenkant


Pad bij ingang


Bij het water


Omgezaagde boom


Brug


Oud gedeelte dak 


Plas in het midden


Ook hier bramen


Oude dode boom


Rietmatten maken


Tafel staat er al heel lang


Kruiwagen mist boutje geeft niet


Bok en stapel hout


Zeshoek bankjes in het midden boom


Insectenhotel 


Kruiwagen, bankjes en insectenhotel 


Koffie thermos kan 


Tafel met koeken en zo vandaag niet nodig


Runderen en Noorderplas met flat Pisastaete 


Wat dichterbij


Oornummers


Speelplek van Zwietenpark


Bankje, buggy en afvalbak


4 stukken steen


3 stukken steen


Brug

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.