zondag 6 augustus 2023

Gisteren lezing, zondag natte fietsritten en kerk

Gistermiddag wou ik rond 14:45 bij een lezing zijn van Anoiksis patiënten vereniging mensen met psychose gevoeligheid station zuid Zuiderpassage lezing. Gegeven door Bart en Ingrid. 
Interessant over schizofrenie, bi polaire storing, psychoses en zo.
Verder o.a.. gezien; Lex, Titus, Karin, Bjorn, Eric met vrouw voorganger van De Deur.

Vanmorgen ging de wekker om 8:30 lastig opstaan, maar ik zat op rijd op de fiets.

Het regende de hele rit, toch gelukt om mijn bijbel, mobiel en boekjes redelijk droog kunnen houden gelukkig.

Voorganger Maaike Hermsen ; "Blijf trainen in geloof, God houdt van jou", 1 Tim 5:8.

Kindermoment ging over verspringen, sporten en trainen en zo.

Ik voel me verder goed, misschien dadelijk nog naar de CGK begint om 16:30. Wel veel regenkans, maar ik smelt niet.

Statistieken;
12,17 Km afgelegd.
55:35 Opnametijd.
14,93 Km/u gem snelheid bij beweging.
21,01 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1DShBGPhm32W5U_h2H5AV3g0DPEvYqgU&usp=sharing


Fietsrit van deze zondag

++++++++++++++++++++++++++++++++++++


Gisteren station zuid café


Ruimte 


Bar


Toilet


Vrachtwagen eerder gezien

+++++++++++++++++++++++++++++++++++


Zondag Maasoeverpad A59 even droog


Andere kant


Graffiti 


Kerk 


Zaaltje kerk 


Crèche 


Aparte lampen 


Box


Theepot


Te drogen


Penselen


Roerstaafjes en keukenrol


Gasfornuis 


2016 jaarboek


Thermoskannen


Visjes Ichtus


Jezus Gods Zoon Christus


Kaars nog aan


Detail kunst


Cupjes?


Koekjes 


Dreft, zeep, schuursponsje, koffiebeker, kraan en zo


Paraplu bij statafel en boomstam


Meer hout


Detail bij glazen wand zijde

1 opmerking:

  1. hallo Gerard, cafe zuid nog nooit gezien, wel van gehoord,
    leuk om het interieur gezien te hebben. dmv jouw foto's

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.