zaterdag 19 augustus 2023

Zaterdag eendenkooi met wandeling

Gisteren had ik een tweede sessie richting Lokerenpassage, ik zag André mijn achterbuurman, Paul ken ik van de kerk, en Harm vertrok net van zijn winkel.

Vanmorgen ging de wekker om 8:00, tijd voor ontbijt, berichten en zo.

Route app pas laat gestart niet van huis maar vanaf het koeienhuisje.

Bij de eendenkooi zag ik John, Rut, Annemiek, Tim, Jacques met kleinzoon Loek, Paul, Thijs, Jan, Teun, en Sven.

Samen met Paul kruiwagen gevuld met bramen en onkruid. 

Dadelijk nog even naar de Lokerenpassage, boodschappen niet nodig, alleen even naar Harm waarschijnlijk.

Ik voel me verder goed, beetje moe is niet erg.

Statistieken;
1,51 Km afgelegd.
30:37 Opnametijd.
3,42 Km/u gem snelheid bij beweging.
3,87 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1x2hsk9KKPymHXHaIVhFshy8vgLQoocQ&usp=sharing


Wandeling van deze zaterdag


Gisteren glasbak want de flessenautomaat weigerde 


Vrachtwagen stond er weer


Graffiti koeienhuisje 


Bord eendenkooi rondleidingen 


Brug en zo


Hout voor de open haard


Brug


Gereedschap hier neergelegd


Insectenhotel 


Bramen geladen


Bast op de grond gevallen dode boom


Omgeving kooikershuisje


Luiken potdicht 


Bok


Wandelpad


Vogelhuisje met verdiepingen paar maanden 
geleden opgehangen samen met Jacques


Hark bij stammen


Jacques en Loek zaten hier even 


Dode boom en rietscherm


Kruiwagen, spa, hark, bramen en handschoenen


Weer bezig met rietschuur opbouw


Kruiwagen, gereedschap en workmate


Pauze tafel we hadden cake vandaag



Zaagplek 


Hout met verf voorheen van een bankje bij de pauze tafel


5 windmolens en GSM mast 


Noorderplas, Pisastaete en steiger voor vissers 


Runderen 6 en 1 buiten beeld 


Speelplek van Zwietenpark

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.