donderdag 3 augustus 2023

Donderdag Cementrum, Lokerenpasssage, Adm. Scholing en fietsrit

Vanmorgen ging de wekker om 9:00 maar daarvoor was ik al wakker.

Na ontbijt en berichten vertrokken naar het Cementrum, ik zag daar Cees, Hay, Jeroen, Honer, Frans, Andreas, André en Jan. 

Daarna verder via de Sint Teunislaan Cementrum Klokkenlaan, Polsbroek, Durendael Lokerenpassage.

Daar was ik even bij Harm, en zag onderweg Rut, mevrouw de Jong, Jan Ruitenburg, Tonnie en bij Jumbo Mary. 

Daarna van huis vertrokken in westelijke richting, van Zwietenpark, Maasoeverpad, zig zag weg, Graaf van Solmsweg, Ruwkampweg, Hedikhuizerweg Adm. Scholing.

Daar zag ik Els, Gerco, Mohammed, John, Bert en anderen.

Daarna Helftheuvelweg, Zandzuigerstraat, Diezekade,  Veemarktweg, Boschdijkstraat, Brugplein, Orthenseweg, Orthen, Hambakenweg, Het Wielsum,  De Baken, De Bokkelaren, fietstunnel bij A59 en terug.

Ik voel me verder goed, de juiste balans vinden soms lastig.

Statistieken;
15,03 Km afgelegd.
1:23:13 Opnametijd.
13,34 Km/u gem snelheid bij beweging.
47 Km/u hoogste snelheid (foutje).

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1qu_FMS8c7ZlPrq7BZlvOWye2Ua1HeL4&usp=sharing


Fietsrit van deze donderdag


Cementrum voorheen hoofdingang


Koffie en zo


Kopjes staan klaar


Richting sparkling plastic


Compressor


Slot en zo


Kleine banden 


Lettertang 


Voor mij onbekend


Sparkling Plastic


Fiets boek


Loop auto eindelijk scherp 


Waarom wit gemaakt?


Epigoon soort buurthuis Maaspoort


Tassen Hema


Lipstick 


Harm bezig met hondenlijn


Ruimte voor water Graf van Solmsweg 


Schrift van deze week 


Kletspot


Tijdschrift 


Pauze tafel Demarrage 


Hier kwam ik nog niet vaak 


Rond gebouw en rots


Onder Royal Welsh brug Veemarktweg 


Kwik Fit zit er al lang


San Salvator gezondheidscentrum voorheen kerk 


De Baken


Brievenbus en bushalte de baken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.