donderdag 24 augustus 2023

Donderdag Cementrum, Lokerenpassage, Adm. Scholing en terug.

Vanmorgen ging de wekker om 8:00 en 9:00, op tijd vertrokken.

Bij het Cementrum zag ik Cees, Honer, Frans, Brigit, Willem en  Jan.

Vertrokken vanaf het Cementrum Sint Teunislaan, Klokkenlaan, thuis, Neercanne, Maaspoortweg, Lokerenpassage pauze.

Bij de Lokerenpasssage sprak ik Harm, Chantal die heeft gewerkt bij De Stijl, en bij Jumbo Bianca.

Vanaf de Lokerenpassage Durendael, Polsbroek, thuis. 

Na een korte rust vertrokken in westelijke richting, van Zwietenpark, Maasoeverpad, zig zag weg, Graaf van Solmsweg, Ruwekampweg, Hedikhuizerweg Adm. Scholing.

Bij de Graaf van Solmsweg zag ik Rian die ik ken van badminton, dus toch 1x in de vakantie gezien.

Bij de Adm. Scholing zag ik Els, Gerco, John, Helen en Tom.

Verder via de Helftheuvelweg, Zandzuigerstraat, Diezekade, Veemarktweg, Boschdijkstraat, Brugplein, Orthenseweg, Aartshertogenlaan, Rompertsebaan, Klokkenlaan en terug.

Statistieken;
14,14 Km afgelegd.
1:10:55 Opnametijd.
14,13 Km/u gem snelheid bij beweging.
20,19 km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1BdMcEjfkE8u5eJJ9-8S9QBxedW99d8E&usp=sharing


Fietsrit van deze donderdag


Vrachtauto staat er weer, later zag ik een wasmachine achterin staan 


Driesprong vlakbij huis 


De Klokhoek Klokkenlaan container nieuw hier


Bocht en flat Klokkenlaan 


Nieuwbouw Klokkenlaan onderin bij deze flat 
moet er nog iets aangebracht worden


Sint Teunislaan omgeving Cementrum


Cementrum 


Stukje koelkast?


Gereedschapskast


Onderdelen


Fiets in de takels


Slijpschijven 


Bankschroef


Mandje en zo


Aanhangwagen 


Sparkling Plastic kliko's


Afzuiging en zo 


Oven beetje spiegel 


Lettermagneten 


Pers


Bankjes met gekleurde latten van kunststof 


Koffie, creamer en suiker 


Bij Harm van Shoe Care 


Boodschappen; vega schnitzel, stroopwafels, 
caramelvla, becel vloeibaar, 2x ice tea,
aardappelen en broccoli  


Omron plas stuwtje ver weg 


Vrachtwagens waarom hier weet ik niet



Kletspot Adm. Scholing


Schrift van deze week


1931 parkeerterrein leeg


Silo's achter bomen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.