donderdag 17 augustus 2023

Donderdag Cementrum, Adm. Scholing en fietsrit

Vanmorgen ging de wekker om 9:00, maar daarvoor was ik al wakker. Douche, ontbijt, berichten en zo.

Bij het Cementrum zag ik; Cees, Jeroen, Willem, André en Jan.

Vertrokken vanaf het Cementrum, Sint Teunislaan, Klokkenlaan, even thuis, Neercanne, Maaspoortweg, Lokerenpassage, Shoe Care ontmoeting met Harm en Jumbo.

Bij de Jumbo zag ik Mary en later Bianca.

Vertrokken van huis in westelijke richting, van Zwietenpark, Maasoeverpad, zig zag weg, Graaf van Solmsweg, Ruwekampweg en Hedikhuizerweg Adm. Scholing.

Bij de Adm. Scholing zag ik Els, Gerco, Mohammed, John en Tom.

Daarna Helftheuvelweg,  Zandzuigerstraat, Orthen, begraafplaats, Herven, Slagenweg, Schanswetering, Rompertsebaan,  Klokkenlaan en terug.

Ik voel me verder goed, geen rare dingen gebeurd.

Statistieken;
12,47 Km afgelegd.
1:08:06 Opnametijd.
12,54 Km/u gem snelheid bij beweging.
21,51 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1vAOqadsNSjGZ_CeS0iw3T80vi7gQpY8&usp=sharing


Fietsrit van deze donderdag


Sint Teunislaan aan de overkant bloedafnamepost


Hoofdingang Cementrum niet meer in gebruik waarschijnlijk


5 bakken en onderdelen kast


Gereedschap


Inbus


Rollerbrake 


Veel onderdelen


Bankschroef en zo


Slijpschijven 


Namen deelnemers en organisaties 


Creamer, suiker en zo op tafel 


Foto's en zo


Klokkenlaan bouw vordert


Brug waar ik vaak overheen fiets


Boodschappen Jumbo;
aardappelen, kaasstengel, drop, vega schnitzel,
ice tea en toetje  


Bramen Maasoeverpad


Water wordt hier omhoog gepompt


Begin Engelen


Deze balk was overwoekerd nu in zijn geheel weer te zien


Hedikhuizerweg


Water overkant Hedikhuizerweg


Spreekkamer Demarrage hetzelfde pand als de Adm. Scholing


Kletspot


Schrift van deze week 


Vanaf een ophaalbrug


Aangemeerd vanaf dezelfde brug gezien


Omgeving Trierbrug


Begraafplaats Orthen Theehuis 


Graafmachine 


Plas omgeving begraafplaats

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.