vrijdag 4 augustus 2023

Vrijdag OAD Voorburg Vught, fietsrit en Lokerenpassage

Vanmorgen ging de wekker om7:05 ik zat mooi op tijd op de fiets.

Vertrokken in zuidelijke richting, Klokkenlaan, Rompertsebaan, Aartshertogenlaan, Orthenseweg, Brugplein, Emmaplein, station, Koningsweg, Willemsplein, Vughterweg, rotonde bij de Witte, Taalstraat, Boxtelseweg, Glorieuxlaan, Laagstraat, De Ring, Kettingweg OAD.

Deze keer weer rode kunststof nietjes inpakken, ik heb er 24 gevuld, 56 rijtjes per doos 56 nietjes per rij 3136 nietjes per doos samen ruim 75264 nietjes ingepakt.

Ik snap dat tellen zinloos is maar toch gedaan.

Aanwezig waren; Harold, Ron, Driek, Adjee, Even, Mark en anderen. We kregen in de pauze taart, deze keer Snickers en Balisto niet nodig.

Vertrek richting Hogedwarsstraat, Parklaan, Carillonlaan, Boxtelseweg, Taalstraat, Paardensteeg, Sterebosweg, Zuiderstrandweg, Zuiderparkweg, Pettelaarseweg, Parade, Torenstraat, Sint Josephstraat, Kardinaal van Rossumplein, van Berckelstraat, Jan de La Barlaan, Kapelaan Koopmansplein, Jan Schöfferlaan, Mgr. Diepenstraat, Rompertsebaan, Klokkenlaan, Polsbroek, Durendael, Lokerenpassage en gestopt.

Bij de Pettelaarseweg Sjors weer gesproken.

Omgeving Parade ging het heel hard regenen regenbroek aan gedan maar toen was mijn spijkerbroek al aardig nat. Gelukkig ging de bui minderen en later werd het weer droog.

De markt met 't Stoepje was er niet, en Harm in gesprek dus ik was gauw klaar.

Ik voel me verder goed, beetje moe geeft niet.

Statistieken;
21,67 Km afgelegd.
1:59:55 Opnametijd.
12,93 Km/u gem snelheid bij beweging.
20,19 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=19NPyFIY8PM1yFbWxYe3OemY4ty93yfo&usp=sharing


Fietsrit van deze vrijdag


Tijdschrift woensdag gekocht


Rompertsebaan mozaïek bankje 


Omgeving Buitendijk


Ook vanaf de brug


Station blauwe bankjes staan vast


101 Photoshop steden wand en Essent gebouw 


Photoshop sten wand schroef van Archimedes onderin
verplaatst van water Hekellaan naar plas verderop bij rugby velden


Postweg Vught vanaf fietsbrug bij rotonde bij De Witte


Cou Cou horeca lage deur aan straatkant 


De Heer Kocken horeca


Leeuwenstein met fontein


Hoezo deze foto?


De Ring 


Ook De Ring


Brievenbus waarom deze zo laag?


Grondwaterpeil meetpunt Kettingweg


Kettingweg WSD / De Schoonmaak Coöperatie 


Beugels per 20 op plankje hoefde ik vandaag niet te doen


Etiketten rode kunststof nietjes per doosje 


Hoefde ik niets mee te doen 


Appeltaart


Dienblad op tafel bekers en zo


Nietjes inpakken 


Kartonafval sleuven doosje


Toffee op doosje


Met gietmal ik hoefde ze niet allemaal
los te maken, later wel


Paardenbeeld Pettelaarseweg 


Horeca Anne & Max 
Rode kruis op de hoek


Mitra drankenwinkel Lokerenpassage 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.