zondag 7 mei 2023

Zondag kerk en fietsrit

Vanmorgen ging de wekker om 8:30 tijd genoeg voor ontbijt, berichten en zo.

Heel kort radio beluisterd en tv gekeken en gehoord.

Vetrokken in westelijke richting, van Zwietenpark, Maasoeverpad, Vutterpad, Rietveldenweg, Ruwekampweg, Kruiskampsingel, Kardinaal de Jongsingel, Evertsenstraat 35 GKV (kerkboulevard).

Welkomstteam Jan en Marion van Groos aanwezig, mijn bijbel en boekje even aan Jan gegeven, waterflesje gevuld en diverse mensen ontmoet; Cor, Timon, Yvonne, Jan Kolkman, Hendrika gefeliciteerd, Jan van Ginkel,  Jan Belder, Frank, Gert, Wim de Ruiter, Kees, we hadden en vrouwelijke voorganger, nooit eerder ontmoet,  Melissa van der Kamp ze schreef in mijn boekje; 

"Ik wens je Gods rust en zegen toe, in alle worstelingen en dat Job soms een voorbeeld mag zijn. Altijd naar God toe mogen gaan".

Koffie gedronken, meegeholpen met de vaatwasmachine vullen. 

Kruiskamppad, Meerheuvelweg, De Gemeint, bankje, Engelenseweg, Langekamp, Daliënwaerd, Haverlij, Kraanvogellaan, Dorpsstraat, Graaf van Solmsweg, Sluis Henriëttewaard, Spuisluis Crèvecoeur, Treurenburg, Maasboulevard, Oud Empel, Empelsedijk, Wasweg, De Saren, Burgemeester Godschalxstraat, Geerke en terug.

Ik had bij de kerk mijn regenbroek aangedaan maar de regen stopte dus niet nodig eigenlijk. regenbroek maar weer uit gedaan, en het bleef verder droog.

Ik voel me verder goed, als ik me later goed voel vanmiddag GKN kerkdienst is de bedoeling.

Statistieken;
19,59 Km afgelegd.
1:50:31 Opnametijd.
13,23 Km/u gem snelheid bij beweging.
20,17 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1w1eklcZWVqYpFPvqCctTZxJRuGaOTBQ&usp=sharing


Fietsrit van deze zondag


Koeien niet in beeld


Koeienhuisje (JOP)


Nieuw bord bij de ingang eendenkooi, 
misschien later met info er op. 
Draaibrug dicht waarschijnlijk Rut aan het werk.


Voorheen Paardenweide 


Bij windmolen akkers lijken op elkaar is niet altijd zo


Roeiers 1 persoons kano


Vutterpad vanaf een brug
hier kom ik alleen zondagochtend 
vaak om te bidden met ogen open


Einde loopt iets omhoog


Begin kerkdienst 


Mooie vaas


Schermen, preekstoel, kaars op sokkel, doopvont,  kunst en katheder


Klok 1964? 59 jaar oud?


Achter de preekstoel


Boom bij recreatieplas Engelenmeer 
blad zichtbaar.
Hieronder staan soms auto's geparkeerd.
Belangrijk punt voor mij.


De Gemeint


Bankje stroopwafels, 
blikje Chocomel, 
brillenkoker flesje vloeibare reiniger en doekjes 
Paar weken geleden ontmoette ik hier Piet van badminton


Vlijmen bij bankje belangrijke plek 


Stuw met brede bek, regelkast er bij


Engelenseweg 


Langekamp


Stukje Daliënwaerd


Omgeving Schoolstraat Engelen, speelplek daarachter plas 
maar die is niet zo goed te zien.


Dorpsstraat 


Glasschilderingen pand verlaten verder


Stukje sluis Henriëttewaard


Spuisluis Crèvecoeur


Treurenburg schapen bij plas 


Maasboulevard, genoeg afvalbakken


Maasboulevard dijk


Knotwilgen takken klaar voor transport

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.