woensdag 10 mei 2023

Woensdag Lokerenpassage, vader op bezoek en de tuin

Gisteren nog naar De Stijl geweest, ik zag daar Wisse, Fleur, Ronald, Joke, Danie en anderen.

Daarna gegeten, vader gebeld, en naar badminton geweest, ik zag daar Albert, Rian, Piet, Marc en veel anderen.  En ik zag mijn achterbuurman André.

Vanmorgen ging de wekker om 9:00 tijd genoeg om te vertrekken naar de Lokerenpassage, even bij Harm geweest, Kruidvat en Jumbo en zo.

Terug gewacht op mijn vader, hij was aan de late kant.

Toch naar de Lokerenpassage gereden voor de OV-chipkaart oplader. En een sleutel erbij gehaald voor de meterkast in Utrecht.

Gekookt en gegeten, bloemkool, vis, aardappelen en toetje.

Mijn vader het gras achter gemaaid ik voortuin een beetje gesnoeid.

Ik kwam mijn achterbuurvrouw Marjon tegen. 

Mijn vader weer vertrokken per bus ik kwam Arise tegen, dat was lang geleden.

Ik voel me verder redelijk goed, geen grote problemen gehad.

Statistieken;
2,67 Km afgelegd.
32:08 opnametijd.
10,54 Km/u gem snelheid bij beweging.
15,46 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1cvGulqcoZBnTeorVz7L3pjJ0Q8RZEpc&usp=sharing


Fietsrit van deze woensdag


Hoezo deze ladder?
Stond er later nog steeds


Containers afval en kleding


Tassen bij Harm Shoe Care


Rustig 


Dames kledingwinkel 


Mitra drank


Shoeby DHL punt


OV Chipkaart oplaadpunt 
mijn vader later gebruikt 


Voorheen Pjotr staat al jaren leeg 


Bossche Bourgondiër


Kruidvat


Kazen 


Bieren


Kruidvat paracetamol gekocht maar niet deze zetpillen 


Chocolade 


Vlieg op Mars; leven op Mars


Voetballen


Chocolade


Appekoppen


Kleurendrop 


Zonnecrème 


Foto's afdrukken


Vis bij bloemkool


Gedeelte boodschappen


Klaar voot afrekenen


Omgeving kassa 6 Jumbo 


Boek bij bloemenwinkel 


Willibrordkerk RK Maaspoort


Skatebaan


Eindelijk het papierafval ophalen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.