zaterdag 13 mei 2023

Zaterdag deel 2 zus op bezoek fietsrit en zo

Na de eendenkooi foto's even gerust, mijn zus zou appen als ze vertrok dat werd 14:11.

We zijn eerst naar de Lokerenpassage geweest, Jumbo en Harm, boodschappen thuisgebracht en vertrokken voor een fietsrit.

Vertrokken in zuidelijke richting, Klokkenlaan, Sint Teunislaan, Wielsum, Orthen, Ertveldweg, Nelson Mandelalaan, Leeghwaterlaan, Onderwijsboulevard, Christiaan Huygensweg, Stationsweg, Havensingel, Orthenseweg, De Citadel, Orthenseweg, Orthen, Hambakenweg, Het Wielsum, De Baken, De Bokkelaren, fietstunnel en terug.

Begonnen met koken, we hadden rijst, saus uit een glazen pot, kip, roerbakgroente en toetje karamelvla.

Ik voel me verder goed, mooi dat het goed is verlopen.

Statistieken;
10,71 Km afgelegd.
1:00:20 Opnametijd.
13,36 km/u gem snelheid bij beweging.
22,56 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1LqGp5b15pexmL6qqoz3IQKZ79QBaoe0&usp=sharing


Fietsrit van deze zaterdag


Boodschappen rijst en saus hadden we al


Rotonde Onderwijsboulevard achter station 


Brug richting Citadel


Dezelfde brug


Vanaf de brug


Kastanjeboom staat er al even 


Wijzelf 


De Citadel 


Donker stukje 


Stukje Citadel 


Op de paden blijven 


Onbekend


Kanonnen


Ook Citadel 


BHIC archief provincie denk ik


Plattegrond


Verklaring 


Zicht op brug Orthenseweg waar ik vaak kom


Onbekend


Zuilen 


Verklaring


Bokkelaren brievenbus bij bushalte 


Pas gekregen 


Op mijn tafel


Uit kerstpakket 


Uit ander kerstpakket


Bekers


Bol met eenkhoorn en sneeuw


Houten auto


Hoe oud zou ik hier zijn?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.