zaterdag 20 mei 2023

Zaterdag eendenkooi met wandeling

Vanmorgen ging de wekker om 8:00 tijd genoeg om te vertrokken wandelend naar de eendenkooi.

Ik had te maken met John, Rut, Jacques, Rini, Paul, Alfons, Jan, Nelly en Teun.

Onderweg terug bij de Hazenburgstede zag ik Ria van Willem, we groetten elkaar. 

Dadelijk13:30 afgesproken met Jeroen dienstmaat en vriendin, bij het station. 

Misschien kan ik nog even boodschappen doen.

Ik voel me verder wel goed.

Statistieken;
1,61 Km afgelegd.
27:20 Opnametijd.
4,14 Km/u gem snelheid bij beweging.
4,50 Km/u hoogste snelheid.



Wandelroute eendenkooi deze zaterdag

++++++++++++++++++++++++++++++++

Gisteren


Maximakanaal 


Mariaoord eten patat speciaal en kaassoufflĂ© en cola 


Merkwaardige lamp 

++++++++++++++++++++++++++++++++++

Zaterdag


Wildrooster


Nieuw bord 


Draaibrug met hangslot


Hout opgestapeld


Oerwoud bij water


Brug


Leuning


Brug


Nestkasten 


Plas in het midden


Plas


Camera voor dieren bij beweging begin opname


Vogelhuisje meer flat


Stilleven 


Zwarte paddenstoelen op stam 


Kippengaas zodat de bevers niet alles op kunnen knagen 


Afscheiding met rietmatten


Richting plas


Kruiwagen vol


Werkhandschoenen, rugzak, fles, cassis in kruiwagen


Container


Kruiwagens bij container


Hout heb ik opgestapeld


Houtril


Gereedschap container


Werkzaamheden


Madeliefjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.