zaterdag 20 mei 2023

20 mei deel 2 fiets en wandelroute

Na publiceren van de vorige ronde foto's naar de Lokerenpassage gefietst, kort bij Harm geweest en boodschappen gedaan. Ik zag André die ik ken van het Cementrum op een bankje zitten.

Vertrokken naar het station, 13:30 afgesproken met Jeroen en Lydia, maar we zagen elkaar in de fietsenstalling ruim voor die tijd. Ik ken Jeroen van dienst 1990 en huis wel vaker bij mij op bezoek geweest, zijn vriendin Lydia had ik nooit eerder ontmoet.

Vertrokken naar het station, over de traverse gelopen, Stationsweg, Jan de Groot, Markt, Kerkstraat, Sint Jan, Torenstraat, Sint Josephstraat, Jeroen Bosch tuin, Bethaniëstraat, Hekellaan, Parade, Kerkstraat, Markt, Tweede Korenstraatje, Visstraat en terug naar station.

Terug via Emmaplein, Brugplein, Orthenseweg, Aartshertogenlaan, Rompertsebaan, Klokkenlaan en terug.

Bij mijn huis zag ik mijn achterbuurman André ook nog, maar dat was niet de eerste keer.

Ik voel me verder goed, makkelijk eten en rustige avond verwacht ik.

Statistieken;
12,64 Km afgelegd.
3:32:01 Opnametijd.
5,79 Km/u gem snelheid bij beweging.
17:32 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1ujEkp7lywcYzk6WBCFUevxUg1DjC7bI&usp=sharing


Fiets en wandelroute 


Aartshertogenlaan, Sancta Maria Mavo


Andere kant van het station
vissen en water 


Lanschot pand aparte straatlantaarns 


Jan de Groot Bossche bol en koffie 


Pilaren bij Wilhelminabrug


Oude gevels Hoge Steenweg


Bloemenmarkt 


Gemeentehuis


Kerkstraat 


Hervormde kerk kerkplein 


Heinen boekwinkel en zo 


Toren Sint Jan kathedraal 


Bij de ingang


Behoorlijk groot


Soort doopvont 


Klein Venetië


Trike?


Jeroen Bosch tuin


Kunst


Jeroen Bosch tuin


Iets verder


Houten uitbouwen 


Jheronimus Bosch Art Center


Kunst buiten


Kunst bij water Binnendieze


Voorheen kerk waarom dat joodse symbool snap ik niet 


Hieronder Sint Jan parkeergarage


Teksten 


Ziet er oud uit helling 


Sint Jan Kathedraal ruim plein

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.