vrijdag 19 mei 2023

Vrijdag fietsrit naar Hedel en Ammerzoden

Vanmorgen was ik op tijd wakker, maar de wekker ging pas om 10:00 heel lang wakker gelegen totdat het tijd werd. Ik hoefde niet naar OAD en pas laat na het eten mijn mobiel online gezet.

John had geappt en ik in 1 minuut om 10:30 record 10 regeltjes getypt.

Vertrokken in noordelijke richting, van Zwietenpark, Hengmeng, Sluisweg, Treurenburg, Brug over de Maas, Blankensteijn, Uithovensestraat, Ammerzodenseweg, Haarstraat, Bernseweg, Slijkwellsedijk, Wellsedijk, Horenkamp, Molendijk, Maasdijk, Molendijk, Treurenburg, Maasboulevard, Achterpad, Sluisweg, Hengmeng, Overkwartier, Maaspoortweg en Lokerenpassage.

Bij de Sluisweg kwam ik Rian van badminton tegen, deze plek van ontmoeting was weer nieuw voor ons. Buiten badminton zien we elkaar gemiddeld 1 a 2 keer per jaar ongeveer.

Omgeving Hengmeng kwamen Peter en Trudy van de kerk me tegemoet fietsen, Peter had ik lang niet meer gezien.

Bij Harm schoensmeer gekocht, en koffie gedronken, bij 't Stoepje 3 van de 4 mensen gezien.

Ik voel me verder goed, dadelijk om 16:00 bij Esther zijn.

Statistieken;
22,72 Km afgelegd.
1:58:25 Opnametijd.
12,30 Km/u gem snelheid bij beweging.
23,09 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1Csp97ccFpw7u-iTLKdfLP0dqIHAHI3s&usp=sharing


Fietsrit van deze vrijdag


Nieuw voor mij stemmenhoorders
soort kunst die ik niet begrijp



Kind centrum de Wijboom


Omgeving Sluisweg


Sluisweg bij het water


Ooit nieuw geweest slot bij brug naar Hedel 


Deze brug


Bij een haven


Museum Hedel


Huis


Kras iets met touringcar reizen Ammerzoden


Richtingen


Akkers


Aspergers? 


Deur bij dijkhuis


Uiterwaarden


Schilder bezig


Dijkweg


Hedel weer in


Dakpannen dit is maar een gedeelte 


Weer terug op de brug over de Maas


Naam onbekend


Treurenburg 


Spoorbrug over de Maas


Bankjes Maasboulevard


Auto's mogen en kunnen er nu niet langs


In een bocht gebouwd


Achterpad 5 x 2 knotwilgen, dit jaar niet geknot


Pand met rode ramen en deuren zeil hangt er nog niet zo lang
Omgeving Hengmeng en Sluisweg 


't Stoepje markt brood nodig Walter, Patrick en Roelina
Aleida niet gezien


Lokerenpassage rustig

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.