vrijdag 5 mei 2023

Vrijdag dichte deur OAD, De Petrus, Sjors jarig, Lokerenpassage en markt.

Vanmorgen ging de wekker om 7:05 douche, ontbijt, berichten en dat soort dingen.

Normale route naar OAD, daar in de buurt Geo app gepauzeerd, helaas deur dicht, vergeten Geo app van pauze te halen,  

Voorburg terrein, Parklaan Carillonlaan, Boxtelseweg, Taalstraat,  Paardensteeg, Bossche Broek, Zuiderparkweg, Pettelaarseweg,  Jarige Sjors ontmoet (nu 87), eerst gebeld met mijn mobiel naar zijn vaste nummer werkte niet, aanbellen wel gelukkig, klein cadeautje gegeven en weer verder.

Geo app weer online, Parade, Torenstraat, Sint Josephstraat, van Berckelstraat, Jan de la Barlaan, Kapelaan Koopmansplein, Jan Schöfferlaan, Mgr. Diepenstraat, Rompertsebaan, Klokkenlaan, fietstunnel onder de A59 door, Polsbroek,  Durendael, Lokerenpassage en terug. 

2x bij Harm geweest, en 't Stoepje Walter, Patrick, Aleida en Roelina ontmoet. Cake bakkersverdriet €1,25 gekocht.

Ik voel me verder goed, veel moeten aanpassen maar het ging goed. Wat ik verder vandaag ga doen weet ik nog niet. 

Morgen geen eendenkooi, geen repaircafé Vught, alleen Kerkstraat bijenkomst Anoiksis patiëntenvereniging. 

Statistieken;
15,6 Km afgelegd.
1:27:19 Opnametijd.
12,59 Km/u gem snelheid bij beweging.
20,16 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1epoSrbKHcaYkPGL1kpJBheP3bDwddcg&usp=sharing


Fietsrit van deze vrijdag


Rotonde Aartshertogenlaan, Rompertsebaan en Mgr. Diepenstraat


Aartshertogenlaan hier woont Gerard D


Omgeving Buitendijk


Even zonder bussen


Omgeving Koningsweg


Photoshop stedenwand Big Ben Londen meer weet ik niet


Sier smeedwerk bij lantaarnpaal omgeving Vughterweg


Ziet er netjes uit, heel lang geleden groot beeld van een koe
(als ik me niet vergis....)


Park Glorieux 


Heel veel borden
als automobilist moeilijk allemaal te lezen


Dichte deur WSD / OAD helaas


Trap bij water


Hier kom ik zeer zelden, is eee uitzondering


Carillon, deur onderin was me eerder niet opgevallen  


Trap bij Carillon


Leeuwenstein 


Gemeentehuis Vught 


Marktveldplein nog in de steigers 
wie weet ga ik meemaken dat het wordt opgeleverd.


Vlaggen bij "De Petrus"


Mooie trap 


Kunst


Meer kunst


Stukje schilderij 


Aap noot mies zus 
kinderafdeling 


Taalstraat, ik kom hier vaak langs, 
heel soms is de deur open


Graffiti 


CGK Kerk Zuiderparkweg kerkdiensten 


Hal onderin bij Sjors nooit eerder geweest
hij woont op de derde verdieping 


Sint Jan Kathedraal


Jan Schöfferlaan wijkgebouw en fiets
Ik heb hier binnen niets te zoeken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.