donderdag 18 mei 2023

Donderdag hemelvaartsdag kerk en fietsrit

Vanmorgen ging de wekker om 8:30 rond 9:08 begon mijn geo app, beetje radio geluisterd. 

Vertrokken in westelijke richting, van Zwietenpark, Maasoeverpad, Vutterpad, Rietveldenweg, Ruwekampweg, Kruiskampsingel, Evertsenstraat 35 NGK kerk.

Onze dominee Pim Poortinga schreef in mijn boekje Lucas 24 : 6 - 53 "Jezus geeft vertrouwen en vergeving aan zijn(ons)  leerlingen"

Weer veel mensen ontmoet, Jan(3), Gert, Wim, Timon, Kees, Minke, Yvonne en anderen.

Route app op mobiel laat weer van pauze gehaald, er mist nu een heel stuk.
 
Vertrek naar de Kardinaal de Jongsingel, Churchillaan, Kooikersweg, Simon Stevinweg. populierenlaan, Oude Vlijmeneseweg, Simon Stevinweg, Onder station door, Boschveldweg, Boschdijkstraat, Oliemolensingel, Zuid Willemsvaart, Citadellaan, van Noremborgstraat, Arnoud van Gelderstraat, Taxandriaplein, Koedijkstraat, Leonardus van Veghelstraat, Frederik Hendriklaan, Mgr. Diepenstraat, Rompertsebaan, Buitenpepersedreef, Rompertsebaan, Klokkenlaan, Rompertpark, Eerste Morgen, Klokkenlaan en terug.

Ik voel me verder goed, vandaag hoef ik verder niet veel te doen.

Statistieken;
11,65 km afgelegd.
1:11:27 Opnametijd.
11,38 Km/u gem snelheid bij beweging.
21,22 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1m9q_0Nagt00hG3saa6cP7ku8ROU8pQU&usp=sharing


Fietsrit van deze donderdag


Omron plas


Pek op asfalt


Deze staat er al heel lang


Stop bord zie ik niet zo vaak


Brug scheiding asfalt en zo


Brug bij Vutterpad 


Begin Vutterpad


Sligro elektrisch voertuig zag ik ooit bij de Sint Jan staan 


Kruiskampsingel 567 


Deur kerk straatkant


Gesnoeid 


Kunst


Visjes Ichtus 


Schaap watjes en tekst 


Simon Stevinweg parallelweg


Klimtoren


Populierenlaan 


Veel water


Eend slaapt 


Hoek Orka bedrijf


Rotonde Simon Stevinweg, Kooikersweg, Oude Vlijmenseweg


Catering water en stroopwafels 


Bushalte 


Fietsenwinkel


Hotel Boschdijkstraat


Omgeving Citadel


Smalle haven


Taxandriaplein


Carnavalswinkel gesloten 


Water bij Rompertpark

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.