dinsdag 9 mei 2023

Dinsdag Adm. Scholing, Helftheuvelpassage en natte fietsrit

Vanmorgen ging de wekker om 7:25 moest me haasten was niet echt handig, maar het is gelukt.

Vertrokken in westelijke richting, van Zwietenpark, Maasoeverpad, zig zag weg, Graaf van Solmsweg, Ruwekampweg, Hedikhuizerweg Adm. Scholing.

Aanwezig waren Ilona, Prisca, Yorik, Helen en Els is met vakantie.

Vetrokken naar de Helftheuvelweg, Helftheuvelpassage. 
Rond gelopen, alleen 2 blikjes chocomel gekocht bij Big Bazar en foto's kunnen maken. 2 bekenden gezien maar ik weet de namen niet helaas.

Daarna Kooikersweg, Simon Stevinweg, onder station door, Koninginnelaan, Emmaplein, Brugplein, Orthenseweg, Aartshertogenlaan, Rompertsebaan, Klokkenlaan en terug. De hele weg terug heeft het geregend, regenpak nodig.

Ik voel me verder wel goed, onrustig wel een beetje, hierna naar De Stijl , Harm, rust, koken en eten, bellen met Utrecht, badminton en berichten.

Statistieken;
11,43 Km afgelegd.
56:39 Opnametijd.
14,11 Km/u gem snelheid bij beweging.
19,67Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1VQiqA_o0RUaudzc3sgm0JKVidw31VB4&usp=sharing


Fietsrit van deze dinsdag


Vlakbij huis


Wildrooster 


Zicht op snelweg A59 en water


Transformatorhuisje met reclame's 


Graaf van Solmsweg windmolen


Metalen balk op grote betonnen muur van legostenen
eerste keer in zijn geheel in beeld alle planten weggehaald 
maar niet special voor mij naturlijk


Waterwerk 10


Mijn fiets bij ingang Demarrage / Adm. Scholing


Tafel met kopjes en zo 


Kletspot


IPS 


Ervaringsdeskundigen 


Copier/printer Demarrage, lamp, blauw papier afval, groene kast


Helden voor mij onbekend


Hema fietszadel 


Hema regenkleding


Sponsjes


Kaarsen


Slager


Toiletten en Vodafone Ziggo 


Formidabel kleding 


Vers Inn heuvelmix


Chocolade winkel


So Low deze keer niet binnen geweest


Kippies 


Berkenboompjes afscheiding 


Speaker 


Jumbo 


Bruna


Kaart Moederdag

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.