woensdag 24 mei 2023

Woensdag vader op bezoek

Gisteren nog naar De Stijl geweest, aanwezig Ronald, Joke, Danie, Wisse, Guido en anderen.

Vanmorgen ging de wekker om 10:00 mijn vader kwam relatief vroeg. Rond 8:00 medicatie gehad.

Deze keer niet naar de Lokerenpassage geweest, wel naar de Rompertpassage. 

Vertrokken in zuidelijke richting, Klokkenlaan, Rompertpassage, Rompertpark, De Harendonkweg, Geerke, Thuis, Harteveldstede, Maaspoortweg, Cartils, Landhuizenlaan, Goedenrade, en terug.

We moesten lang wachten op de bus, stukje gewandeld.

Ik voel me verder wel goed.

Dadelijk nog even naar Harm, en een rustige avond verwacht ik.

Statistieken;
3,89 Km afgelegd.
1:21:37 Opnametijd.
8,71 Km/u gem snelheid bij beweging.
17,72 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1WpUk0NYwR_4Gdo_b0MzCddni4rgDxu0&usp=sharing


Fiets en wandelroute van deze woensdag

+++++++++++++++++++++++++++++++

Gisteren 


De Stijl munttelefoon


De Stijl crea hoekje


Grote zwenkwielen 


Op schort 


Mozaiek 


Tuin de Stijl noodtrap 


Klokkenlaan nieuwbouw


4 flats gebouwd


Stukje Noorderplas asfalteren voetpad 


Harm Shoe care 


Yamaha Diversion ik had er vroeger 1


Aan de overkant bezig


Rompertpassage brievenbussen 


Blokker


Dreft afwasmiddelen 


Le Mirage koffie gedronken 


Grote koffie


Schoteltje en koekje 


Kazen Jumbo


Jumbo


Koeken


Kassa koopjes 


Winkelwagens


Lege flessen inname 


Wierrook 


Snoep


Speelplek Rompertpark


Vanaf een brug


Kunstwerk Maaspoortweg


Eindelijk een bus

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.