zaterdag 13 mei 2023

Zaterdag wandeling en eendenkooi

Gisteren nog boodschappen gedaan en onder de douche geweest.

Vanmorgen ging de wekker om 8:00 een half uur de tijd om te vertrekken.

Ik had te maken met John, Rut, Jacques, Rini, Paul, Alfons, Jan, Teun.

Er was een rondleiding voor een groep door Jan, en Ria van Willem zat er bij, en die ken ik goed.

Het meeste gewerkt met Rini, kruiwagen als een soort van rollator gebruikt.

Ik voel me verder goed, dadelijk komt mijn zus is het plan.

Statistieken;
1,84 Km afgelegd.
34:38 Opnametijd.
3,42 Km/u gem snelheid bij beweging.
4,12 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1uVnSpJ635CF30dJ8pF_lp-ji5N7rvjs&usp=sharing


Wandelroute eendenkooi heen en weer


Betonnen onderdelen 


Glasbak 


Kledingbak 


Info kledingbak


Bocht bij ingang van Zwietenpark 


Bij koeienhuisje 


Wildrooster


Snelweg met witte voertuigen 
daarachter de Bokkelaren 


Draaibrug Brug eendenkooi kun je overheen lopen


Deur vanaf de binnenkant


Bij de ingang bezems om schoeisel te reinigen 


Verzameling latten van de walkant 
kruiwagen, hekken voor de draaibrug


Brug met rugzak


Kroos op water


Brug kom ik vaker langs


Pad vaker gebruikt 


Oude dode boom


Nog levend?


IJsvogel wand pas klaar 


Kruiwagen van Rut


Geverfd stuk hout om op te zitten


Bok mee genomen naar ander plekje 


Andere bok


Bij kooikershuisje elastiek (spin?)


Pad vaker gebruikt 


Kooikershuisje


Kruiwagen, werkhandschoenen.


Takkenzooi 


Divers gezaagd hout


Noorderplas aan de overkant Polsbroek
vissers rechts niet in  beeld

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.