zaterdag 27 mei 2023

Zaterdag eendenkooi met wandeling

Vanmorgen ging de wekker om 8:00 tijd genoeg om te vertrekken naar de eendenkooi.

Ik had te maken met Rut, Ton, Jacques, Rini, Paul, Alfons, Jan, Teun, Sven en zijn moeder Ingrid. Laatste 2 nooit eerder gezien.

Samen met Jan rietkragen uit elkaar gehaald, ijzer er af en in kuil doen die Rut al gegraven had, 3 x 1 x1 samen 3 kuub aarde weggehaald. 

Ik voel me verder goed, hierna even naar Harm, boodschappen doen, koken, eten en rustige avond hoop ik.

Statistieken;
1,92 Km afgelegd.
40:15 Opnametijd.
4,13 Km/u gem snelheid bij beweging.
4,19 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1HG-5kOjyh8IT1Qko4opumwfrK5fIo-o&usp=sharing


Wandelroute van deze zaterdag
terug iets langer dan de heenweg 


Koeienhuisje 


Deur bij ingang daarachter draaibrug


Houtstapels klaar voor vervoer later 


Bij de ingang


Kruiwagen bij paaltjes 


Stapels hout en zo


Brug wat verder


Brug bij net gemaakte wand voor IJsvogelnesten


IJsvogel wand


Kruiwagen met gereedschap 


Plas in het midden


Dezelfde


Rietschermen weggehaald 


Stukje rietschermen 


Plas


Stapel hout


Laag water


Bezig met opbouw schuilhut
al heel wat gesloopt


Naam weet ik niet


Ken ik ook niet


Bladhark deze wel met alle tanden aanwezig 


Kuil gevuld met riet


Oud ijzer bij bladhark


Touw 


Boom omgezaagd waarom weet ik niet


Kruiwagen 


Van Zwietenpark Pisastaette flat 


Diverse windmolens 


Rund limouisine 


Diverse wanden bij walkant bijna de hele plas recent gedaan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.