zondag 2 oktober 2022

Zondag kerk en omweg terug

Vanmorgen ging de wekker om 8:30 douche, ontbijt, berichten, radio nieuws, vertrek richting kerk.

Vertrokken in westelijke richting, van Zwietenpark,  Maasoeverpad, Vutterpad, Ruwekampweg, Kruiskampsingel, Evertsenstraat, GKV kerk.

Onderweg zag ik André mijn achterbuurman en Rut bezig bij de brug bij de eendenkooi.

In de kerk kwam en Jan en Marion net uit de auto; of ik was vroeg of hun laat als ontvangstteam.

Onze dominee schreef in mijn boekje, Numeri 13 &14 "Jezus neemt ons mee door zijn woestijn vol genade op weg naar het koninkrijk".

Koffie en thee gedronken, mensen ontmoet, en weer onderweg.

Kruiskamppad, De Gemeint, (pauze bij bankje) Engelenseweg, Langekamp, De Bellaard,  Oberon, Graaf van Solmsweg,  Rietveldenweg, Zandzuigerstraat, Orthen, begraafplaats, Rompertsebaan, Klokkenlaan en terug.

Ik voel me verder goed, dadelijk naar de GKN kerk is het plan.

Statistieken;
20.19 Km afgelegd.
1:51:27 Opnametijd.
12,21 Km/u gem snelheid bij beweging.
21,11 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1Zzr5nQ_ZVUapeivzuW_eEV_UX11bL6A&usp=sharing


Fietsrit van deze zondag


Driesprong bijna altijd naar links 


Gedeeltelijk gesnoeid


Brug bij Vutterpad


Iets verderop 


Ook Vutterpad


Kerkzaal


Afwasmachine kunnen veel kopjes en zo in


Overzicht


Redder


Orgel 


Singel Kruiskampsingel


Bij camping 


Deze


Omgeving Engelenmeer


Rieten dak 2 ramen


Pauze bij bankje stroopwafels en water 
rust mediteren rond 12:00 


Van een boom


Brede Bossche sloot
stuw met brede bek


5 windmolens 1 GSM mast gezien


Bij paardenstal


Hulst


Traplift afgedekt


Stukje Haverleij 


Oberon bankjes 


Maquette Oberon


Mozaïek bankje bij Henriëttewaard


Ophaalbrug 2011


Binnenvaartschip aangemeerd


ADC drukkerij 


Kapel begraafplaats Orthen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.