zaterdag 8 oktober 2022

Zaterdag eendenkooi en gewandeld

Vanmorgen ging de wekker om 8:00 tijd voor ontbijt, berichten en dat soort dingen. 

Onderweg naar de eendenkooi belde mijn vader te ziek om voor mijn moeder te zorgen, daarna zus Mieneke kunnen bereiken, had al een afspraak, broer Herman was ook ziek hoe erg weet ik niet.

Gewoon kunnen werken in de eendenkooi, ik had te maken met John, Rut, Jacques, Paul, Alfons en Thijs.
Dus relatief rustig. Voornamelijk kunnen werken met Rut, veel vragen gesteld en paar kruiwagenladingen kunnen laden en lossen  

Wandelroute terug na de pauze was anders dan de heenweg. 

Ik voel me verder goed, beetje moe en onzeker over de toestand bij mijn ouders.

Statistieken;
1,67 Km afgelegd.
31:56 Opnametijd.
3,67 Km/u gem snelheid bij beweging.
4,59 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1Ls3qXLC3P2QnaY4mAXgB0GhsRXtiZoo&usp=sharing


Wandelroute van deze zaterdag


Glasbak en kledingbak


Stukje kledingbak


Wildrooster daarachter pas gesnoeid


Zwaan begon te sissen toen ik dichterbij kwam


Draaibrug bij ingang eendenkooi


Van binnen naar buiten gezien


Houtblokken voor openhaard en zo 


Ter informatie


Kruiwagens deze niet nodig


Brug


Metalen brug met hout


Dode boom


Stukje oud hout pauze tafel


Plas in het midden


Paddenstoel 


Kunststof kruiwagenbak, riek, rugzak, aloë drank en handschoenen 


Insectenhotel daarvoor bankjes rond boom


Even trui uitgedaan.


Rietenmatten worden hier gemaakt


Container met gereedschap en zo 


Zijkant container kruiwagen nodig en metalen bokken


Ondiepe kruiwagen Fort met riek 


Verzameling dood gras


Gevulde koek gegeten


Boom bij brug


Pas gesnoeid brug eendenkooi en zo 


Koeien bij Noorderplas


Rechts een stier denk ik


Steiger bij Noorderplas


Blauwe doeltjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.