zaterdag 22 oktober 2022

Zaterdag wandeling eendenkooi

Vanmorgen ging de wekker om 8:00 tijd voor ontbijt, berichten en dat soort dingen.

Vertrokken voor een wandeling naar de eendenkooi.
Het was relatief rustig; aanwezig; John, Ton, Rini, Nelly, Paul, Alfons, Jan en ikzelf.

Gewerkt met Paul kleine boompjes verwijderen. Ik had drinken bij me en Alfons trakteerde bij de pauze op vlaai, jarig geweest..

Na de pauze weer vertrokken naar huis.

Ik voel me verder wel goed. dadelijk komt mijn zus op bezoek fietsen en boodschappen doen is het plan.

Statistieken;
1,97 Km afgelegd.
1:18:39 Opnametijd (laat op pauze gezet).
35:32 Opnametijd bij beweging.
3,32 Km/u gem snelheid bij beweging.
4,00 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1XjfJzhg_uqwFZpia5TGbOjx3wbNhq9c&usp=sharing


Wandelroute van deze zaterdag


Recent gesnoeid zwanen in het water


Kledingbak en glasbak


Begin van Zwietenpark


Koeienhuisje betonnen tafel en bankjes verdwenen


Hoekje bij het koeienhuisje


Wildrooster


Eendenkooi opening net zichtbaar


Eendenkooi haardhout


Hoezo hier deze bezem?
Voor heksen of zo?


Na de ingang


Eenzame kruiwagen


Gevallen boom


Nog meer kruiwagens


Brug


2 kanten kun je hier op 


Camera neemt op bij beweging


Boom net niet dood


Deze wel


Knot bomen


Wat dit voor apparaat is weet ik niet


Riet ligt klaar


Eenden korf is later weg gehaald


Plas in het midden


Kruiwagen geladen


Andere kruiwagen


Paddenstoelen


Bij de plas


Opening in het riet


Bocht terug


Kunst ik noem het de koe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.