dinsdag 11 oktober 2022

Dinsdag Adm. Scholing, Helftheuvelpassage en terug

Gisteren gewoon mijn vader kunnen bellen, corona, nog wel  ziek maar iets beter gelukkig, 

Vanmorgen ging de wekker om 7:25 tijd genoeg om op te staan, ontbijt en dat soort dingen.

Vertrokken in westelijke richting, van Zwietenpark, Maasoeverpad, Graaf van Solmsweg, Ruwekampweg, Hedikhuizerweg, Adm. Scholing.

Daar waren aanwezig Bert, Ilona, Els en weinig anderen.

Verder gegaan met Photoshop, berichten, koffie en thee verzorgen, en om 12:00 vertrokken naar de Helftheuvelweg, Helftheuvelpassage, Kooikersweg, Simon Stevinweg, onder station door, Emmaplein, Brugplein, Orthenseweg, Aartshertogenlaan, Rompertsebaan, Klokkenlaan en terug.

Bij de draaibrug bij het brugplein zag ik Kees Verlaar, elkaar kunnen spreken was al weer even geleden.

Ik voel me verder goed, dadelijk nog naar de Stijl en Lokerenpassage, koken eten en badminton vanavond. 

Statistieken;
11,69 Km afgelegd.
1:05:26 Opnametijd.
13,31 Km/u gem snelheid bij beweging.
23,68Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1AExsMa-tEf0xu_uzxz0ckTyeDiu7UQ4&usp=sharing


Fietsrit van deze dinsdag


Bier doppen geen dubbele


Recent gesnoeid


Wildrooster 


Transformatorhuisje 


Omron plas pas gesnoeid 


Begin Engelen


Snoei afval met dikkere tak


Dieze brug A59 / Graaf van Solmsweg / Maasoeverpad


Onder hoogspanning


Demarrage groepstafel


Bij ingang


Schrift


123 inkt doos


Werkplek


MBSR niet voor mij


Koffie en thee attributen


Mijn plek


Heftheuvelpassage


Leger broeken


Flappentappen en geld storten


So Low nagelknippers


Klosjes 


Donald Duck recent 


Lijm


Notitieblokjes


Pennen 


Pruimen


Aardbeien


Dranken 2 voor €1,-


Geel vlak omgeving Brugplein

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.