maandag 17 oktober 2022

Maandag dierenweide Vught en terug

Vanmorgen ging de wekker om 7:07 tijd genoeg voor ontbijt, berichten en dat soort dingen.

Vertrokken richting Klokkenlaan, Rompertsebaan, Orhtenseweg, Emmaplein, Station, Koningsweg, Heetmanplein, Vughterweg, Taalstraat, Boxtelseweg, Parklaan en Dierenweide.

Ik had te o.a. maken met Monique, Mariska, Manon, Marcel(2), Petra, Frans, Patricia, Christiaan en anderen. Kaartje voor Patricia niet vergeten.

Het regende dus bij vertrek regenkleding nodig.

Samen met Frans de afvalbakken gedaan, glas apart gehouden. en ook spullen voor de composthoop gescheiden. De andere dingen in de container kunnen doen.

Ik vertrok weer op tijd, even bij de Weverij geweest waar ik o.a. Manon weer zag. 

Boxtelseweg, Taalstraat,  Paardensteeg, Sterrebosweg, Parade, Torenstraat, Sint Josephstraat, van Berckelstraat, de Aa over, Jan de la Barlaan, Jan Schöfferlaan, Mgr. Diepenstraat, Rompertsebaan, Klokkenlaan en terug 

Ik voel me verder goed, dadelijk 14:00 komt Manja casemanager als het goed is.

Statistieken;
20,4 Km afgelegd.
1:42:15 Opnametijd.
12,86 Km/u gem snelheid bij beweging.
19,09 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1elLrHkce15mUMAidxF9oQfatiGqbIeQ&usp=sharing


Fietsrit van deze maandag


Emma Staete FNV en zo


Bij station


Photoshop steden wand rijksmuseum en zo


Essent gebouw


Zonsopkomst 


Sier ijzer smeedwerk bij lantaarnpaal


Stuwen en Essent gebouw


Vanaf een fietsbrug omgeving De Witte


Brug bij A2 richting kasteel Maurick  


Voorheen raadhuis Vught  met fontein 


Zorgpark Voorburg ingang Boxtelseweg


Ingang Parklaan


Mob kar 


Fietsen afdeling


Gedaantes voor kerststal vermoed ik


Bolderkar met kunststof bak


Woestijnratjes 


Aparte ruimte


RVS wastafel 


Stoel bij douche


Links kas, insectenhotel, weg naar watertoren 


Bloem daarachter kantine dierenweide 


Salamander?


Hoekje met ogezet hert, uil, gezichten, slangen,
wandelende takken, kamerplant, foto van kersen en zo


Senseo deze uitvoering kende ik nog niet


Teveel klokken


Inpak gedeelte


Wand met afvalbakkensleutels, nieuw aquarium, 
veel berichten, kastje, rechts de koffie en thee afdeling 


Uitzicht vanaf de kas 


Taalstraat ff droog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.