donderdag 27 oktober 2022

Donderdag poetshulp Carola, Adm. Scholing en winkelcentrum

Vanmorgen ging de wekker om 8:07 rond 9:00 was Carola poetshulp weer aanwezig. Beddengoed verschoont, ik de was gestart, zij verder schoon gemaakt, ook onder mijn bed.

Daarna de was opgehangen even rust en vertrokken in westelijke richting, van Zwietenpark. Maasoeverpad, Graaf van Solmsweg, Ruwewkampweg, Hedikhuizerweg Adm. Scholing.

Ik had daar te maken met Felicia, Els, Mohammed, John en anderen.

Muziek geluisterd, Photoshop, koffie en thee verzorgd en mailtjes. 

Daarna vertrokken naar de Weerdskampweg, Rietveldenweg, Zandzuigerstraat, Orthen, Hambakenweg, Maaspoortweg en Lokerenpassage.

Even bij Harm geweest, paar berichten gehad, en weer naar huis.

Ik voel me verder goed, dadelijk koken en eten.

Statistieken;
11,32 Km afgelegd.
1:10:40 Opnametijd.
11,82 Km/u gem snelheid bij beweging.
21,35 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1jrSygf6um71ZcVSfviiDos3mpPVZpuk&usp=sharing

Fietsrit van deze donderdag


Koeien stonden op een ander plekje 


Omron plas pas gesnoeid


Stuwtje bij het Maasoeverpad, bij de snelweg


Bergingen bij boerderij Graaf van Solmsweg


Transformatorhuisje 


QR code bij windmolen


Plek met historie voorheen afgebrand 
lang in een bungalowtent gewoond, 
daarna weer opgebouwd


Matthijn Buwalda 


Adm. Scholing cup a soup diverse smaken


Dienblad gevuld 


Tosti ijzer


Stereo, perforator, vochtige doekjes en zo


Printer bij kast


Lettertang


Wensboom


Schriftje 


Drukkerij


Subway en Würth


Daar hoefde ik niet langs, 
normaal gesproken wel 
Volgende week klaar?


Pallets op aanhanger Heineken


Silo's en sanitair groothandel 


Trierbrug 


Deze keer weer rchts 


San Salvator gezondheidscentrum


Speelplek op plein


Kunst


Horeca


Pand op de hoek bij het Wielsum 


Omgeving Romelaan 


Arena nooit in werking gezien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.