woensdag 26 oktober 2022

Woensdag rond de Oosterplas gefietst

Vanmorgen kwam ik slecht op gang, veel slaap nodig. Om 8:00 en10:00 gingen de wekkers maar het werd later. Ontbijt, berichten en dat soort dingen.

Vertrokken in zuidelijke richting, Klokkenlaan, Rompertsebaan, Zevenhontseweg, Bruistensingel, van Grobbendoncklaan, Lagelandstraat, Merwedelaan, Rijnstraat, Oosterplasweg, rond de Oosterplas, Rijnstraat, Graafseweg, Muntelbolwerk,  van Grobbendoncklaan, Bruistensingel, De Harendonkweg, Geerke en terug.

Bij vertrek zwaaiden Ria en ik naar elkaar zij in de auto.

Afspraak voor controle met tandarts gemaakt en schone was ingeruimd.

Ik voel me verder goed, dadelijk Lokerenpassage koken eten en dat soort dingen.

Statistieken;
13,88 Km afgelegd.
1:28:53 Opnametijd.
10,37 Km/u gem snelheid bij beweging.
18,18 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=16FnA_bmMDsFnPpHfpjgH3GEjwsb4M9U&usp=sharing


Fietsrit van deze woensdag


Begin van Zwietenpark


Klokkenlaan gesloten


De Zevenhontseweg tandarts en zo 


De Zevenhontseweg telefooncentrale 


Voorheen Brabantbad zwembad 1998 gesloopt


Rijnstraat aparte balkons


Pad bij Oosterplas


Hier nog niet gesnoeid 


Stukje strand 


Rekken voor fietsen


Strand


Skate banen


Herfstkleuren


Toren Wederkomstkerk bovenin antennes GSM


Bochtenwerk 


Trappen en zo


Café 't Engeltje


Bomenrij welk soort weet ik niet


Stukje Prins Hendrikpark /IJzeren Vrouw


Steigermateriaal 


Hier was ik vrijwel nooit


Ruimte


Aparte naam daarachter insectenhotel 


Carolus voorheen ziekenhuis


Omgeving Bruistensingel 


Hoogwerker bij Bruistensingel


Den Boerderij horeca


Bruistensingel rechts richting volkstuintjes


Onder hoogspanning


Snoeiwerkzaamheden

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.