zaterdag 1 oktober 2022

Vrijdag gouden bruiloft oom en tante omgeving Giessendam

Vanmorgen hoefde ik niet vroeg op te staan, na ontbijt en zo even naar Harm geweest en paar boodschappen kunnen doen. Mijn broer Herman belde af maar volgens plan ben ik vertrokken vertrokken per fiets naar station 's-Hertogenbosch, trein naar Geldermalsen, andere trein naar Hardinxveld-Giesendam, 

Ik reed mee met oom Gert en tante Coosje het bruidspaar naar Sliedrecht synagoge bij de dijk, verhaal gehoord en daarna naar het restaurant voor de avondmaaltijd.

Ik heb verder gezien; Gerard uit Denemarken, Johan, Magdaleen, Erwin, Ineke, Bram. Elly, Hanneke, Riek, Ina, Dera, Hedera, Johan(2), Dieneke, Corry, Albert, Mattie, Roel, Anja, Johan(3?), Eric. Bij tante Coosje Kodde hadden ze 11 kinderen en bij oom Gert broer van mijn vader en tante Riet was ik het enige familielid van de kant van van Noordenne vandaag aanwezig.

Het eten was prima, mooi plekje bij de Giessen (water).

Daarna per auto naar Dordrecht, trein weer terug naar 's-Hertogenbosch.

Toen ik thuis kwam was het al zaterdag.

Zaterdag repaircafé Vught hopelijk ben ik dan weer een beetje fit.

Statistieken;
105 Km afgelegd.
4:20:51 Opnametijd.
50 Km/u gem snelheid bij beweging.
145 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1K-yF9DHA9RzEiMVdJOzI1Q49CDHtSdM&usp=sharing


Rondrit van deze vrijdag 
helaas een groot stuk niet weergegeven


Boodschappen van deze ochtend


Harm sleutelhangers


Machines schoenen


Schuine gevels aan de achterzijde


's-Hertogenbosch CS


Geldermalsen trein dadelijk richting Hardinxveld-Giessendam


Sprinter bij station Geldermalsen


Water bij station


Stukje tuin en garage bruidspaar


Detail


Synagoge bij de dijk uniek in Nederland en daarbuiten


Omgeving synagoge 


Interieur A


B


C


D


E lange trap


Info


Vrouwen afdeling was boven


Kandelaar 


Boekrol


In de tuin


Info


Kerkje darachten mijn opa en oma begraven


Huis bij de dijk


Uitzicht vanaf restaurant  


Andere kant


Maaltijd A


Maaltijd B


Maaltijd C

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.