donderdag 13 oktober 2022

Donderdag poetshulp, Adm. Scholing en Lokerenpassage

Vanmorgen kwam Carola mooi op tijd, beddengoed had ik klaar gelegd, zij verschoont, tafel woonkamer had ik leeg gemaakt en kon zij schoonmaken. 

Wasmachine was wat later klaar dan ik had verwacht, maar is goed gekomen.

Even rust en vertrokken in westelijke richting, van Zwietenpark, Maasoeverpad, Graaf van Solmsweg, Ruwkampweg, Hedikhuizerweg Adm. Scholing.

Ik had daar o.a. te maken met Felicia, Els, Mohammed, John en Bert.

Onderweg had ik op de rit heen regenkleding, en terug gedeeltelijk 

Helftheuvelweg, Zandzuigerstraat, Ertveldweg, Orthen, Hambakenweg, Maaspoortweg en Lokerenpassage.

Even Harm ontmoet, en later Paul van de eendenkooi en net voor 17:00 thuis.

Ik voel me redelijk goed. dadelijk koken en eten en een rustige avond hoop ik.

Statistieken;
11,91 Km afgelegd.
1:14:42 Opnametijd.
12,09 Km/u gem snelheid bij beweging.
20,66 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=13Zu7WdzhUslPiOeUEgHV2OqqrBrSpqo&usp=sharing


Fietsrit van deze donderdag


Transformatorhuisje


Weghalen snoeiafval Maasoeverpad 


Bij de snelweg


Graaf van Solmsweg even droog


Bureau Els 


Bloemstukje 


Ansichtkaart achterzijde van Prisca


Paraplu regenboogkleuren 


Galant folder


Wensboom


Afdeling fietsen 


Mijn werkplek


123inkt.nl  


Schrift van 2 dagen


Zijkant met asbak


Arons auto geparkeerd


Jamfabriek hier kom ik weinig


Karwei 


Subway


Vitelco slachthuis 


Mercedes hier links over gestoken


Ertveldweg auto's


Laden en lossen


Veel onkruid 


Spoorwegovergang Orthen schuin al jaren afgesloten voor auto's


Orthen huis met luiken 


Hambakenweg bij sportvelden


Maaspoortweg tankstation 


Pisastaette flat daarachter de Noorderplas


Hekwerk bij water Maaspoortweg, verderop soort arena

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.