donderdag 20 oktober 2022

Donderdag cementrum, Adm. Scholing en fietsrit

Vanmorgen ging de wekker om 8:00 wasmachine gestart, en daarna rust. 

Vertrokken in zuidelijke richting, Klokkenlaan, Sint Teunislaan Cementrum andere kettingkast voor mijn damesfiets gekregen, daar was ik blij mee. 

Via huis, was en rust vertrokken in westelijke richting, van Zwietenpark, Maasoeverpad, Graaf van Solmsweg, Ruwekampweg, Hedikhuizerweg Adm. Scholing.

Ik had daar te naken met Els, Mohammed, John, Remco en anderen.

Verder gegaan met Photoshop en later werkte internet weer kon ik mailen en zo.

Vertrokken naar de Helftheuvelweg,  Zandzuigerstraat, Orthen, Hambakenweg, Maaspoortweg en Lokerenpassage. 

Een heel stuk samen met Leo kunnen fietsen leuke ontmoeting.

Even bij Harm geweest, korte ontmoeting.

Esther belde onderweg, eten bij haar gaat niet door.

Ik voel me verder goed, rustige avond verwacht ik. 

Statistieken;
13,41 Km afgelegd.
1:16:48 Opnametijd.
11,91 Km/u gem snelheid bij beweging.
23,11 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=17Mbu0JOA1OF8hOPM_iIlbIJgBByf0EY&usp=sharing


Fietsrit van deze donderdag


Klokkenlaan vaartuig bezig met snoeien 


Klokkenlaan nieuwbouw vordert, waarom deze rood 
en de anderen niet snap ik niet


Sint Teunislaan sportzaak onderin


Sint Teunislaan


Cementrum


Fietsenwerkplaats onderin


Gereedschap 


Barkruk


Tafel weer aardig vol


Fietsen standaard


Aanhangwagen


Gekleurde tafel 


Natte groep 


Bakkie koffie


Boutjes en zo 


Detail t shirt


Glasbak en kledingbak waarom die fiets weet ik niet


Kast Adm. Scholing


Wordt niet meer gebruikt


Pauzetafel   


Schriftje later iets toegevoegd


Kast, printer, lamp en zo 


Heineken terrein 


Deze keer zonde schip 


Ophaalbrug


Royal Welshbrug verderop


Links nieuwer dan rechts


Brug bij Orthen


Bocht bij voetbalvelden en het Wielsum 


Arena Maaspoortweg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.