woensdag 12 oktober 2022

Woensdag rondrit via Jeroen Bosch Ziekenhuis en Vught

Vanmorgen ging het lastig; ik heb er lang over gedaan om klaar te zijn voor vertrek. Was opgeborgen, en route bedacht.

Vertrokken in zuidelijke richting, Klokkenlaan, Sint Teunislaan, Het Wielsum, Orthen, Ertveldweg, Nelson Mandelalaan, Edisonstraat, 's-Gravesandestraat, Statenlaan, Bordeslaan, Vijverlaan, Drongelenspad, JBZ ziekenhuis, Maysteeeg, Kampdijklaan, Loonsebaan, De Heun, Paardensteeg, Sterrebosweg, Zuiderplasweg, Homeruspad, Zuiderparkweg, Pettelaarseweg, Parade, Torenstraat, Sint Josephstraat, van Berckelstraat, Jan de la Barlaan, Kapelaan Koopmansplein, Mgr. Diepenstraat, Rompertsebaan, Klokkenlaan en terug.

Het kan zijn dat Mieke en Frans mij tegemoet kwamen, heb mailtjes verstuurd.

Vanmiddag 18:00 eten bij familie Bras, en daarvoor even Harm.

Hopelijk gaart het een beetje goed met mijn ouders, last van Corona.

Ik voel me verder goed.

Statistieken;
12:26 vertrek.
20,17 Km afgelegde afstand.
2:03:39 Opnametijd.
10,77 Km/u opnametijd.
19,55 Km/u hoogst snelheid.



Fietsrit van deze woensdag


Vlakbij huis riet gesnoeid


Klokkenlaan bezig met nieuwbouw


Cafetaria 't Kruispunt


Bushalte


Spoorwegovergang Transformatorhuis?


Boot op de wal nieuw plekje voor mij 


Nelson Mandelabrug over de Dieze


Dezelfde brug


Brand geweest, dit is relatief nieuw


Houten huizen


Bordeslaan


Bordeslaan


Pand redelijk nieuw


Stukje flat 


Vanaf het fietspad, richting Jeroen Bosch Ziekenhuis


Hoofdingang


Info balie


Vrijwilligers gedeelte 


Kapel A


Kapel B


Orgel kapel C


Omgeving ziekenhuis 


Fietskooppunten 

Bij kanaal


Brug bij kanaal 


De Heun flats


Ik kom hier vaker


Soort JOP bij Zuiderplas


Beeld bij Homeruspad


Sint Jan Kathedraal

1 opmerking:

  1. Hoe kan dat, dat jij zo ver kunt fietsen en al die dingen kunt doen. Echt knap.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.