zaterdag 8 oktober 2022

Zaterdag deel 2 fietsrit en bezoek Grote kerk

Ik had even kunnen rusten, daarna vertrokken naar de Lokerenpassage, glasbak benut en plastic afval weg gedaan. Harm gezien. Boodschappen bij Jumbo gedaan.

Vertrokken per fiets naar het centrum fiets geparkeerd bij de fietsenstalling Kerkstraat, beetje over de markt gelopen ook voor de foto's.

Daarna om 17:00 begon in de grote kerk Choral Evensong met Schola Davidica uit Utrecht o.l.v. Daniel Rouwkema. 
Orgel Jamie de Goei.
Voorganger ds. Erica Scheenstra.

Programmaboekje A5 12 pagina's.

Ik kwam Tiny van onze kerk tegen.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Mijn vader gewoon om 19:30 kort kunnen bellen hij was nog ziek, mijn zus Mieneke was er aangekomen. Ze hadden ook hulp van mensen uit de kerk. Morgenochtend 9:00 ga ik weer bellen is er afgesproken.

Ik voel me verder goed, klein beetje hoofdpijn rustig aan doen helpt hopelijk.

Statistieken;
4,38 Km afgelegd.
24:00 |Opnametijd.
13,22 Km/u gem snelheid bij beweging.
20,88 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1tqBVIHMZgCtEmqyjn5rat-eGDEcwkt4&usp=sharing


Fietsrit van deze zaterdag middag


Boodschappen gedaan 


Riem bij Harm Shoe Care


Nieuwe tegels en afvalbak geen bankjes en bloemen meer


OV chipkaart oplaadpunt mijn saldo was genoeg


Cementrum Sint Teunislaan


ABN Amro bij kardinaal Rossumplein 


Dit plein


Kunst vrouw met gitaar en kinderen  


Kerkstraat Stoelen staan vast


Detail onder maquette


Adr. Heinen boekwinkel


Markt bouwkraan bij herbouw gat in de markt


Maria?


Put huis


Markt spullen


Jeroen Bosch standbeeld Markt


Apotheek Hinthamerstraat


Pand naast herbouw gat in de markt


Zeepaardje 


Siebel juwelier


Die vrouw die hier werkt staat er al heel lang


Pepernoten 


Juwelier


Kerkstraat zat hier vroeger Bart Smit?


Blom bekende achternaam voor mij


Grote Kerk ronde spiegel


Stukje Grote Kerk 


Grote Kerk orgel


Grote kerk koor in rode kleding


Plekje voor mijn fiets

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.