donderdag 6 oktober 2022

Donderdag Lokerenpassage, Adm. Scholing en terug

Vanmorgen hoefde ik niet vroeg op te staan, voor 8:00 begon de wasmachine. Na 10:00 natte was opgehangen. Bij Harm geweest en Mary van de Jumbo was er ook weer. 

De app begint met opnemen bij de Lokerenpassage, via Kleurrijk Genhoes, naar huis, van Zwietenpark, Maasoeverpad, Graaf van Solmsweg, Ruwekampweg, Hedikhuizerweg, Adm. Scholing.

Onderweg kwam ik verder Leo en Hanneke tegen.

Ik kwam bij de Adm. Scholing tegen; Felicia, Thijn, Els en nog iemand. 

Daarna vetrokken naar de Weerdskampweg, Rietveldenweg, Zandzuigerstraat, Diezekade, 1931 gebouw, Veemarktweg, Boschdijkstraat, Orthenseweg, Orthen, Fort Orthenlaan,  begraafplaats, Herven, Klokwetering, Slagenweg, Schanswetering, Rompertsebaan, Klokkenlaan en fietstunnel.

Ik voel me verder goed, niet erg moe gelukkig.

Vanavond hoop ik weer met mijn vader te bellen.

Morgen weer OAD Vught en Sjors en markt Lokerenpassage.

Statistieken;
12,79 Km afgelegd.
1:23:29 Opnametijd.
10,58 Km/u gem snelheid bij beweging.
22,06 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1ztrPiLpQOQpAVOxU9L_WZHoHaS7PNfI&usp=sharing


Fietsrit van deze donderdag


Vlakbij huis houten beschoeiing weggehaald


Boodschappen stroopwafels, koffiemelk, Energy Mix, 
Karamel vla, tomatenpuree, aardappelen, vlees en witlof


Kleurrijk onderdoorgang


Bij een school


Speeltoestel


Tafeltennistafel 


Trapveldje 


Noorderplas 


Omron plas; gesnoeid stuwtje weer beter te zien


Stukje gesnoeid maar veel laten staan


Graaf van Solmsweg, viaduct snelweg A59, fietspad en Dieze


Omgeving Agradi laden en lossen


Omgeving Graaf van Solmsweg hier kom ik verder nooit


Hier links ook pas gesnoeid omgeving Hedikhuizerweg 


Tractor vaartuig om te snoeien niet te zien


Wensboom noem ik dit


Foto van luchtfoto bolwoningen Maaspoort


4 schuine gevels Weerdskampweg 


Citroën bij tankstation Tango Rietveldenweg


Bushalte Zandzuigerstraat


Vangrails verderop Royal Welshbrug


Nut steiger onbekend


Royal Welshbrug Veemarktkade


Verkadefabriek


Aanhanger kano's Den Hartog, brug in 
het midden richting Citadel 


Orthen viaduct


Begraafplaats 


Omgeving begraafplaats


Idem


Klokkenlaan nieuwbouw

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.